۹۱ هزار هیئت مذهبی در کشور شناسایی شده که در مراسمات مختلف مذهبی فعالیت‌های مختلف دینی را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به مسئولیت‌های خود ایفای نقش کرده و زیر مجموعه دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

حجت‌الاسلام سیدناصرالدین نوری‌زاده با تاکید بر اینکه حوزه فرهنگی حوزه ای بسیار وسیع است گفت: فعالیت‌هایی هم که در این سازمان انجام می‌شود بسیار فاخر و شایسته بوده و این مجموعه محل تعامل افکار و اندیشه‌ها است.

وی تصریح کرد: این سازمان در کنار سایر نهادها عملیات فرهنگی وسیعی انجام داده و ماموریت‌های فراوانی بر عهده دارد و اگر سایر نهادها به این مجموعه کمک نکنند، کارها به شایستگی انجام نمی‌شود.

نوری‌زاده با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی نیز انقلاب فرهنگی بوده و باید در این زمینه تلاش بسیاری صورت گیرد بیان کرد: علاوه بر اینکه باید بودجه‌های فرهنگی افزایش یابد، حرکت جهادی و اخلاص در عمل نیز باید مورد توجه قرار گرفته و بدان توجه لازم انجام شود.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه هم‌اکنون 91 هزار هیئت مذهبی در سراسر کشور شناسایی شدند اظهار داشت: در این باره 50 هزار مبلغ نیز ساماندهی شدند تا در ایام مذهبی بتواند فعالیت‌های تبلیغی و دینی را انجام دهند.

وی تصریح کرد: این سازمان در طول سال فعالیت‌های مختلفی همچون برگزاری گفتمان‌های دینی در ایام و مناسبت‌های خاص، ارتباط وسیع با جامعه هدف در سطح عامه و ساماندهی فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی بر عهده دارد.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هم اکنون سازمان دارالقرآن، انتشارات بین‌المللی، امیر کبیر و خوارزمی، چاپخانه سپهر، کتاب شهر و موسسه بصیرت جزو موسسات سازمان تبلیغات اسلامی بوده که عملیات فرهنگی را در کشور تسهیل می‌کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.