نماينده استان البرز در مجلس شوراي اسلامی از وزير بهداشت درخواست كرد قبل از خروج از استان البرز انقلابي ديگر به پا كند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛كوليوند نماينده استان البرز در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحيه بيمارستان كوثر استان البرز با اشاره به سفر اول وزير بهداشت بيان كرد: دكتر هاشمي در سفر اول معتقد بودند كه استان البرز از بسياری از استان هاي دور، عقب مانده تر است.

وي ادامه داد: تبديل تجهيزات قديمی و اصلاح آنها و توسعه فيزيكی بيمارستان های دولتی، از توفيقاتی بود كه به علت حضور وزير بهداشت به دست آورديم و با هزينه 2 ميلياردي ، 56 هزار بنا بدون هيچ اسراف كاري، اضافه شده است.

كوليوند با بيان قدمت بيمارستان كمالی افزود: اين بيمارستان در 40 سال گذشته توسعه ای نداشته و بيمارستان شهيد رجايی به عنوان تنها بيمارستان قلب استان، محل قابل اعتمادي برای پذيرش بيماران نبوده است.

نماينده استان البرز در مجلس شوراي اسلامي افزود: 38 سال پيش انقلابی رخ داد كه رژيم را دگرگون كرد. از وزير بهداشت می خواهم قبل از خروج از استان ، ضمن بازدید از بيمارستان های 160 تخت خوابی فرديس و بيمارستان شهيد باهنر، انقلابی ديگر به پا كنند.

وي عنوان كرد: براي بيمارستان 160 تخت خوابی فرديس، اعتبارات ماده 160 را در نظر داشتيم اما از سوی دولت هيچ بودجه ای به آن تعلق نگرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار