در راستای حفظ و انسجام نیروهای حلقه‌های صالحین در بسیجیان اردوهای تربیتی و تفریحی در جنگل ابرشاهرود برگزار می شود .


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ فرمانده بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود با اشاره به برگزاری اردوهای فرهنگی، تربیتی و تفریحی بسیجیان پایگاه‌های بسیج در جنگل ابر شاهرود گفت : در راستای حفظ و انسجام نیروهای حلقه‌های صالحین و ایجاد شور و نشاط در بسیجیان، اردوهای فرهنگی و تفریحی بسیجیان حلقه‌های صالحین پایگاه‌های بسیج در جنگل ابر برگزار می‌شود.
حسین ابوذری تصریح کرد : با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، هر هفته یکی از پایگاه‌های مقاومت اعضای حلقه‌های صالحین خود را در قالب یک اردوی فرهنگی و تفریحی به منطقه جنگل ابر اعزام می‌کنند و ضمن بهره‌مندی از طبیعت منطقه، نیروها در جلسات حلقه صالحین و پاک‌سازی محیط از زباله نیز حضور پیدا می‌کنند.
وی افزود : با توجه به فصل تابستان و حضور مردم و گردشگران در این منطقه برای سالم‌سازی محیط و ایجاد امنیت روانی حضور بسیج در این محیط مؤثر است و با برنامه‌ریزی انجام‌شده و اجرای اردوهای فرهنگی و تفریحی بسیجیان در این منطقه خانواده‌ها و گردشگران با امنیت و آرامش به تفریح و استفاده از مناظر خدادادی می‌پردازند.
فرمانده بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) شاهرود خاطرنشان کرد: این اردوها تا پایان فصل تابستان برای پایگاه‌ها و حلقه‌های صالحین اجرایی می‌شود و استقبال از این اردوهای یک‌روزه و دو روزه نیز تاکنون بسیار خوب بوده است.
انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار