معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی از تشکیل دبیرخانه ی دائمی نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس در این شهرخبرداد.

تشکیل دبیرخانه ی دائمی نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محسن صادقی در مراسم تجلیل از مسوولان کمیته های برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس افزود: با توجه به این که در آستانه ی سال ٢٠١٧ قرار داریم؛ تشکیل دبیرخانه ی دائمی نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس ضروری است.

وی با اشاره به استقبال مردمی از نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس اظهار داشت: بازدید مردم از نمایشگاه نسبت به دو دوره گذشته، رشد قابل توجهی داشت که این از نقاط قوت محسوب می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، حضور پر رنگ علما از جمله حضرات آیات سیدان، رضازاده، آیت الله اشرفی، مدرسان و مدیران حوزه ی علمیه در نمایشگاه را از دیگر امتیازات این دوره برشمرد.

صادقی، راه اندازی غرفه ی شهدای مدافع حرم و قاری منا را از دیگر نقاط قوت نمایشگاه دانست و گفت: در این نمایشگاه آستان قدس رضوی نیز حضور موثر و گسترده داشت که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به فعالیت کمیته های محتوایی و نظرسنجی در این نمایشگاه، طرح ارزیابی نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس را بهتر از دوره های قبل عنوان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با انتقاد از برخی ادارات کل که همکاری لازم را در این نمایشگاه نداشتند؛ تاکید کرد: تمام دستگاههای اجرایی مرتبط، باید در این حوزه حضوری موثر و کارآمد داشته باشند.

صادقی، پیش بینی سرویس ایاب و ذهاب برای مردم در حاشیه ی شهر را اقدامی قابل تقدیر دانست و گفت: این اقدام باعث شد مردم از این نقاط راحت تر به نمایشگاه دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.