تیم پتروشیمی بندرامام قهرمان مسابقات چند جانبه والیبال ماهشهر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛در این دوره از مسابقات که با شرکت شش تیم پتروشیمی مارون، پتروشیمی بندرامام، منتخب اندیمشک، منتخب آبادان، منتخب جوانان استان و نفت امیدیه به انجام رسید، تیم پتروشیمی بندرامام موفق شد سکوی نخست مسابقات را از آن خود کند.

سرپرست هیئت والیبال شهرستان ماهشهر گفت: تیم ها در دو گروه سه تیمی و به صورت دوره ای به رقابت پرداختند که پس از انجام بازی های دور مقدماتی، دو تیم پتروشیمی مارون و پتروشیمی بندرامام خمینی با غلبه بر تیم های منتخب جوانان استان و منتخب اندیمشک فینالیست جام چندجانبه را به خود اختصاص دادند.

یوسف حیدری افرود: در مسابقه فینال تیم والیبال پتروشیمی بندرامام با نتیجه سه بر دو تیم پتروشیمی مارون را شکست داد و موفق به مقام قهرمانی شد.

وی گفت: مسابقات والیبال چندجانبه بندرماهشهر به همت پتروشیمی مارون و هیات والیبال شهرستان در سالن اندیشه شهرک بعثت برگزار شد.

سرپرست هیئت والیبال ماهشهر، ارتقای سطح کیفی والیبال شهرستان را برگزاری رقابت های منظم باشگاهی دانست و افزود: امیدوارم با جذب اسپانسر و اعتبارات کافی شاهد توسعه والیبال شهرستان باشیم تا با تمهیدات به عمل آمده والیبال ماهشهر به جایگاه واقعی خود در سطح استان دست پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.