در این بسته خبری مهمترین اخبار و وقایع حوزه ادبیات را در هفته پایانی مرداد ماه سال جاری مرور می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری مهمترین اخبار و وقایع حوزه ادبیات را در هفته پایانی مرداد ماه سال جاری مرور می کنیم:

دومین جلسه سیاست‌گذاری مصرف کالاهای فرهنگی با حضور سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. در این مراسم، سید عباس صالحی از وجود بخش های مختلف در نمایشگاه و محدود نبودن آن به محصولات شرکت کننده در نمایگاه خبر داد و گفت: نمایشگاه مصرف کالاهای فرهنگی می تواند به توسعه دانش و گسترش محصولات فرهنگی کمک کند.

گردهمایی ناظران تخصصی فرهنگی، سینمایی چهاردهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) برگزار شد. در این مراسم همایون امیرزاده آغاز نظارت بر چهاردهمین دوره جشنواره را بیان کرد. امضای تفاهم نامه میان خانه کتاب و انجمن سینمای جوان نیز در هفته گذشته انجام شد. در این مراسم مجید غلامی جلیسه، مدیرعامل خانه کتاب حمایت این نهاد را از تولید فیلمهای سینمایی با موضوع کتاب اعلام کرد.

سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه 26 تیرماه از کتابفروشی اسلامیه بازدید کرد. وی در این بازدید که سه ساعت به طول انجامید گفت: در سالهایی که یارانه به بخش نشر اختصاص می یافت، چندان توجهی به کتابفروشی ها نمی شد و آنها از دریافت آن محروم بودند. در حال حاضر با برگزاری طرح های عیدانه کتاب، کتابفروشی به وسعت ایران و تابستانه کتاب تلاش شده است تا به این بخش توجه بیشتری شود.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.