خطیب جمعه سیرجان گفت :برخورد خوب و قاطع مسئولان نظام در برابر بدعهدی آمریکا در روزهای اخیر مناسب بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان افزود: اتهاماتی همچون موضوع حقوق بشر، دخالت کشور ما در کشورهای دیگر و بهانه‌هایی همچون عدم ورود خدمات مستشاری نظام اسلامی با کشور عراق و سوریه نشان از کینه دیرینه آمریکا با ملت ایران دارد.

وی ادامه داد: برخورد خوب و قاطع مسئولان نظام در برابر بدعهدی آمریکا در روزهای اخیر مناسب بود و باید گفت چنانچه به تعهدات برجام عمل نشود، مهندسان، جوانان و متخصصان ملت قهرمان، مجبور به برگشت در مسائل اولیه هسته‌ای برای استفاده صلح‌آمیز و فناوری روز ، انرژی هسته‌ای هستند.

امام جمعه سیرجان عنوان کرد: ما از حقوق خود چشم پوشی نکرده و آنچه به خاطر برجام از دست داده‌ایم به زودی احیا می‌کنیم.

حجت الاسلام حسینی با محکومیت شیطنت دولت فرانسه در ورود منافقان به کشورش به کشورهای حامی تروریست هشدار داد دست از حمایت و یا پرورش تروریست بردارند که امروز آتش همین تروریست‌ها دامان خودشان را گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با اینکه ملت فرانسه در آتش اقدامات تروریستی می‌سوزد هنوز دولت فرانسه به منافقان سرگردان که ریشه تروریستی هستند پناه می‌دهد و از آنها حمایت می‌کند.

خطیب جمعه سیرجان، کشتار مسلمانان مظلوم در ایالت کشمیر را نیز محکوم کرد و گفت: 94 درصد این ایالت مسلمانان هستند که امروز مورد ظلم دولت هند با توطئه‌های مستکبران قرار گرفتند و به خاک و خون کشیده می‌شوند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: امیدواریم مسلمانان متحد در برابر ستمگران ایستادگی کنند و مسئولان این ایالت و کشور هند دست از ظلم و ستم و کشتار مردم بردارند که در نهایت این ظلم‌ها به ضرر ظالمان تمام می‌شود.

وی با ذکر یاد و خاطره شهدای محراب به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه تهران در 5 مرداد سال 58 اشاره کرد و ادامه داد: امروز به برکت نظام اسلامی بیش از 800 نماز جمعه در کشور اقامه می‌شود.

امام جمعه سیرجان در مورد اتفاقات اخیر ترکیه گفت: مهم این است که نباید از شیطنت و توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی غافل بود، چراکه اینها سعی در اعمال قدرت نظامی و ضعیف کردن اقتدار ملی کشورهای اسلامی دارند که نمونه آن کشورهایی همانند مصر، سودان، یمن، بحرین، افغانستان، لیبی و سوریه هستند تا بتوانند از این آشوب به نفع خود بهره‌برداری کنند .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار