وزارت بهداشت در هفته‌ای که گذشت؛

نتایج آخرین جلسه بررسی پرونده کیارستمی/عکس توهین به مهرجویی فتوشاپ است

در هفته گذشته مسئولان وزارت بهداشت جلسه ای را برای رسیدگی به پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی تشکیل دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هفته گذشته با وجود تشکیل جلسات متعدد و پرس و جو فراوان رسانه‌ها، نتیجه قطعی از پرونده مرحوم کیارستمی ارائه نشد.

نتایج آخرین جلسه بررسی پرونده کیارستمی
دکتر علی رضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی اظهارداشت: هنوز به نتیجه قطعی در بررسی پرونده نرسیده ایم و جلسات همچنان ادامه خواهد داشت.

ابلاغ کتاب استانداردهای اعتباربخشی بیمارستان ها
میردهقان مدیر دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان گفت: در استانداردهای اعتباربخشی نسل سوم، نظارت های مستمر سالیانه را در نتایج اعتباربخشی لحاظ می کنیم و به هتلینگ بیمارستان ها، که در استانداردهای قبل کمرنگ بودند، بیشتر اهمیت می دهیم.

میردهقان تمرکز معاونت درمان را روی عملگرایی خواند و افزود: نحوه عملکرد پزشک، پرستار و تمام پرسنل بیمارستان ها باید جداگانه ارزیابی شود، کتاب تعریف این استانداردها تا 10 روز آینده ابلاغ می شود.

ارائه متمم بودجه پنج هزار میلیاردی به مجلس برای کمک به سازمان های بیمه گر
هاشمی وزیر بهداشت بیان کرد: متمم بودجه 5 هزار میلیارد تومانی به سازمان‌های بیمه‌گر از طرف ریاست جمهوری به مجلس ارائه شد و امیدواریم مجلس نیز با آن موافقت کند.

تخصیص اعتبار از سوی وزارت بهداشت برای بیماران ای بی
رسول دیناروند رییس سازمان غذا و دارو افزود: بنا به تصمیم وزارت بهداشت مقرر شد که این پانسمان ها توسط وزارت بهداشت تامین شود و در اختیار انجمن و خانه بیماران EB قرار گیرد.

دیناروند با اشاره به تخصیص اعتبار 5 میلیارد تومانی برای بیماران EB، افزود: این بیماران از این به بعد می توانند پانسمان را به طور رایگان از خانه EB دریافت کنند و دیگر نگران تامین پانسمان و هزینه های آن نباشند.

عکس توهین به مهرجویی فتوشاپ است
قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت بعد از نشان دادن عکس واکنش پزشک ارتوپد بیمارستان جم به داریوش مهرجویی که در فضای مجازی دست به دست شده، گفت: من اصلا از این کارها خوشم نمی آید و مطمئن هستم که این عکس فتوشاپ بوده و عکس واقعی نیست.

وی افزود: هنرمندان و پرستاران و پزشکان جزو گروهای مرجع هستند، از این رو بایستی رفتاری در جامعه انجام شود که متناسب با شان خودمان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار