جلسه شورای روابط عمومی های سازمان تعاون روستایی منطقه 5 استانها در محل سالن جلسات سازمان تعاون روستایی استان برگزارشد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، شهریار حیدری مدیر سازمان تعاون روستائی آذربایجان غربی در ابندای این جلسه با اشاره به پتانسیلها و توانمدیهای سازمان تعاون روستائی استان اظهار کرد : بیش از 358 هزار نفر در آذربایجان غربی عضو شبکه تعاون روستایی هستند.

حیدری افزود: با توجه به ظرفیت بسیار بالای شبکه تعاونیهای تحت پوشش اعم از روستایی ، کشاورزی ، زنان ، تولید ، سهامی زراعی ، انجمن های صنفی و خبرگان کشاورزی بمنظور تثبیت جایگاه و نقش ویژه روابط عمومی در سازمانهای تعاون روستایی تقویت نیروهای روابط عمومی لازم و ضروری است ..

در ادامه این جلسه گزارش عملکرد اعضای روابط عمومی استانها توسط فاطمه امیری رئیس منطقه 5 روابط عمومی های سازمانهای تعاون روستائی ارائه شد.

وی بر نقش روابط عمومی ها در سازمان به عنوان مشاوررئیس تاکید کرد و گفت : ما باید باتوسعه روابط عمومی الکترونیک ، با کمک مدیران نقاط قوت و ضعف ساختار روابط عمومی های سازمانها را شناسایی و مرتفع کنیم .

در ادامه مسئولین روابط عمومی نسبت به گزارش عملکرد یکساله خود پرداختند.

بررسی مشکلات و مباحث مرتبط با حوزه کاری روابط عمومی از دیگر مواردی بود که اعضا در این جلسه پیرامون آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لازم به ذکر است روابط عمومی سازمانهای تعاون روستایی استانها به پنج منطقه تقسیم شده اند که در هر منطقه 6 استان حضور دارد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: شورا ، هماهنگی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.