ملی پوشان دختر و پسر رده های سنی نوجوانان و جوانان از طریق فرودگاه امام عازم شانگهای چین شدند.

ملی پوشان تنیس روی میز عازم تایسانگ چین شدندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته ملی پوشان دختر و پسر رده های سنی نوجوانان و جوانان از طریق فرودگاه امام عازم شانگهای چین شدند.

این اعزام طبق هماهنگی قبلی سازمان تیم های ملی و با تقبل هزینه ها بصورت مشترک بین بخش توسعه کنفدراسیون آسیا(مهندس افشین بدیعی نایب رئیس کنفدراسیون) ، خانواده بعضی از ورزشکاران و فدراسیون برنامه ریزی گردیده و می تواند محک خوبی برای ملی پوشان بعد از برگزاری دو اردوی سخت داخلی در تهران و اصفهان باشد.

مقرر گردیده ملی پوشان تنیس روی میز در هفته پایانی شهریور ماه در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر و پسر آسیا در  کشور هند حضور بهم رسانند .
اسامی نفرات اعزامی
دختران:
صبا صفری ، شقایق حسین زاده ، ملیکا کرمی و مریم فرعی به مربیگری ویدا عبدی 
پسران :
امیر حسین هدایی ، متین حیدری ، مهرداد دهستانی و امین احمدیان به مربیگری صمد تدبیری
مهدی معدن کن از استان البرز و علیرضا بابادیوند از استان خوزستان با توجه به تقبل کامل هزینه ها از طرف خانواده هایشان و با عنایت به ظرفیت موجود و درخواست اولیه ، پس از موافقت سازمان تیم های ملی در این مسابقات حاضر می باشند.

سرپرستی نفرات و تیم ها در این رویداد ورزشی بعهده سرهنگ محمدرضا میرالماسی مدیر تیم های ملی تنیس روی میز  می باشد.

این مسابقات با حضور تعداد  28 تیم در رده جوانان و 17 تیم در رده نوجوانان و با تخصیص جوایز دلاری از 1 تا 5 خرداد در بصورت تیمی ، انفرادی و دونفره در شهر تایسانگ کشور چین برگزار می گردد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار