مهلت ثبت نام كارآفرينان برتر و علاقمندان به داوری يازدهمين جشنواره امتنان تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ييس اداره توسعه كارآفريني گفت: با توجه به استقبال تعاونگران و كارآفرينان از جشنواره يازدهم، ثبت نام كارآفرينان برتر تا پانزدهم مردادماه تمدید شده است. بنابراين کارآفرینانی که  به هر دليل تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده اند می‌توانند از فرصت تمدید شده استفاده نمايند.

فاطمه نيكجو همچنين افزود: برای انتخاب و معرفی کار آفرینان برتر استان در مرحله استانی، کمیته داورانی مرکب از اساتید برجسته و افراد مجرب و مطلع در حوزه کارآفرینی به بررسی درخواست های واصله خواهند پرداخت. 

وی گفت: اين افراد از ميان كارافرينان برتر سال های گذشته، مشاوران مراكز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات كارآفرينی و نيز مربيان كارآفرينی و ساير افراد خبره و متخصص در بخش های مختلف صنعت، خدمات و كشاورزی و همچنين هيات علمی دانشگاه ها در حوزه های مديريت و كارآفرينی كه تجربه كسب و كار داشته باشند انتخاب خواهند شد. علاقمندان داوري از بين گروه های مذكور می توانند با مراجعه به سايت جشنواره نسبت به ثبت نام خود اقدام نمايند.

رييس اداره توسعه كارآفرينی اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان يزد خاطر نشان كرد:  پس از بررسي و ارزيابي اطلاعات ثبت شده توسط كارآفرينان و شركت كنندگان در جشنواره يازدهم، طرح های واجد شرایط با کسب حد نصاب امتیاز معرفی خواهند شد.

نیکجو اظهار داشت: در این ارزیـابی ها میـزان کاهش ضایعـات، ارتقـاء بهره وری، ایجاد فرصتهای شغلی جدید، کاهش ورود مواد اولیه از خارج از کشور، افزایش ظرفیت و توان تولید و صادرات، پرداخت بموقع حق و حقوق کارگران و میزان بهره مندی آنان از امکانات تفریحی، فرهنگی و رفاهی از جمله شاخص هایی است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

گفتنی است؛ جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان، طی مراسمی با حضور مقامات کشوری و استانی در آبان ماه سال جاری همزمان با هفته جهانی كارآفريني برگزار و از برگزيدگان تجلیل به عمل خواهد آمد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار