استاندار کرمان با ابرازنگرانی از اینکه 80درصد بودجه استان هزینه ای است گفت: باید صرفه جویی در هزینه ها را در تمام دستگاههای دولتی جدی بگیریم.

4اثرثبتی دیگر کرمان درانتظار جهانی شدن/نگرانی از هزینه بودن بودجه استان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علیرضا رزم حسینی امروز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان بر صرفه جویی در هزینه ها تأکید کرد و افزود : در صورت کاهش هزینه های جاری دستگاه ها، می توانیم متناسب با میزان هزینه ها، اعتباراتی را به سازمان ها بدهیم تا برای ارائه خدمات مورد استفاده قرار گیرد .

وی خاطر نشان کرد : حضور کرمانی ها در مسندهای مهم از جمله در کمیسیون اقتصادی مجلس فرصت خوبی برای استان کرمان است تا در مسیر توسعه، گام های بلندتری بردارد .

رزم حسینی بر تفویض اختیارات لازم به استان برای تحقق هرچه بهتر اقتصاد مقاومتی تأکید و تصریح کرد : امنیت بسیار خوبی در استان کرمان وجود دارد و با همدلی شورای تامین، اقدامات مهمی از جمله برخورد با یک شرور که سال ها شرارت می کرد، انجام شد .

استاندار کرمان گفت : در حال حاضر شهرستان رودبارجنوب در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) واگذار شده است .

رزم حسینی افزود : کارهای بزرگی چون بازسازی باغ فتح آباد کرمان و بازسازی خانه حاج آقا علی رفسنجان (بزرگترین خانه خشتی جهان با همراهی بخش خصوصی و بدون اعتبارات دولتی انجام شده است .

وی به ثبت جهانی قنات های استان کرمان در چهلمین اجلاس کمیته میراث جهانی یونسکو اشاره و خاطر نشان کرد : تصاویر این قنات ها حیرت جهانیان را به دنبال داشته است و استان کرمان در حالی پنج اثر تاریخی ثبت جهانی شده دارد که چهار اثر دیگر نیز در حال آماده سازی برای ثبت جهانی است .

استاندار کرمان در ادامه گفت: باید کاری کنیم که سلامت در جنوبشرق کشور به مرکزیت استان کرمان دائمی شود .

رزم حسینی بر ایجاد منطقه های سلامت تأکید کرد و افزود : تدوین نقشه درمان استان کرمان کار بسیار خوبی بوده که جای تقدیر دارد
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.