سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از تصادف زنجیره ای 13 خودرو در جاده مخصوص کرج و مصدومیت یک تن خبر داد.

تصادف زنجیره ای 13 خودرو در جاده کرج / مصدومیت یکی از سرنشینانجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جزییات تصادف زنجیره ای اظهار داشت: ساعت 18 امروز (چهارشنبه) تصادفی زنجیره ای در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص کرج نرسیده به سه راه شهریار به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد. 

وی ادامه داد: بلافاصله نیروهای ایستگاه 44 آتش نشانی  در محل حادثه حاضر شدند و مشاهده شد در اثر برخورد 13 دستگاه خودرو سنگین و سبک ترافیک سنگینی ایجاد شده است. 

ملکی با بیان اینکه قبل از حضور آتش نشانان سرنشینان از خودرو های تصادفی خارج شده بودند گفت: در این حادثه یک تن از سرنشینان مصدوم و به سرعت  تحویل نیروهای اورژانس  داده شد. 

وی در پایان گفت: پس از انتقال خودرو های تصادفی به محلی امن و بازگشایی معبر عملیات در ساعت 19:28 دقیقه به اتمام رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: اتش نشانی ، تصادف ، جاده ، ملکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۳۱ تير ۱۳۹۵
بیایم فرهنگ رانندگیمونو اصلاح کنیم اگه یه ماشینی فاصله داره با ماشین جلویی و با حداکثر سرعت مجاز هردو در حال رانندگی هستن نیایم و از سمت راست خودمونو بینشون جا کنیم و اون راننده بیچاره هم به خاطر جلوگیری از این حرکت مجوره بچسبه با ماشین جلویی و با یه حادثه کوچک مثل پنچری یه فاجعه این چنینی رخ میده و اگه فوتی و مجروحی نداشته باشه چند روز آدمو پیر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۳۰ تير ۱۳۹۵
تو اين روزهاى گرم دم آتشنشانان گرم گرم....
آخرین اخبار