فروش ساختمان های ایرانی در آمریکا با حکم دادگاه استیناف متوقف شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از استارز اند استرایپس، با درخواست استیناف ایران، حکم عجیب و تاریخی پرداخت غرامت ایران به خانواده های قربانیان حادثه 11 سپتامبر و دیگران، لغو شد.
 
دادگاه استیناف حوزه دوم ایالات متحده آمریکا، حکم یک دادگاه بدوی در این کشور برای مصادره اموال «بنیاد علوی» و شرکت «آسا» را لغو کرد.

«دادگاه استیناف حوزه دوم ایالات متحده آمریکا»، روز چهارشنبه استدلال یک قاضی این کشور برای حکم به فروش یک برج 36 طبقه در «منهتن» به ارزش یک میلیارد دلار و دارایی های دیگر را رد کرد.

مدتی بعد یک دادستان آمریکایی با تأیید این حکم اعلام کرد اموال «بنیاد علوی» و شرکت «آسا» در آمریکا مصادره و از محل فروش آن به قربانیان «وقایع تروریستی» خسارت پرداخت می‌شود.

در سال 2013، قاضی پرونده اعلام کرده بود درآمدهای ناشی از این ساختمان با عبور از یک بانک دولتی ایران، محدودیت‌های آمریکا در زمینه مبادلات تجاری را نقض کرده است.

دادگاه استیناف، نپذیرفت که این دارایی ها در کنترل ایران هستند.

خواهان های این پرونده، قربانیان بمب گذاری سال 1983 در بیروت، قربانیان بمب گذاری سال 1996 در برج خبر عربستان سعودی و چند صهیونیست هستند.

همچنین مقرر شده بود که ساختمان هایی در کوئینز بورو، هیوستون، کارمایکل کالیفرنیا، کارتارپین ویرجینیا، و راک ویل مریلند به فروش برسند.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۳۱ تير ۱۳۹۵
حالا این پول ها و برج های اونجا چیش به ما میرسه بهتر که مصادره شه که حداقل از دست آقا زاده ها در بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۳۱ تير ۱۳۹۵
اونا کار فرهنگی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۳۱ تير ۱۳۹۵
نه تو رو خدا محکوم کنید آخه خیلی نگران حکمای شمائیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۳۱ تير ۱۳۹۵
مرگ بر امریکا
آخرین اخبار