جشنواره قرآنی گل های محمدی و گل های فاطمی امروز در مرکز فرهنگی سلمانیه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری ساوه گفت: این جشنواره در بخش هنری نقاشی، طراحی و خوشنویسی با هدف تقویت بنیه فرهنگی و اعتقادی نونهالان و نوجوانان ساوجی با مشارکت دستگاه های فرهنگی، شهرداری و شورای اسلامی شهرستان ساوه برگزار شد.

سید حسین سعیدی افزود : 300 کودک و نونهال دختر و پسر ساوجی در هفت رده سنی از شش تا 17 سال در این جشنواره شرکت کردند که به آثار برتر و منتخب جشنواره نیز جوایزی اهدا می شود.

وی اظهار کرد: مرحله شهرستانی در راستای برگزاری سومین جشنواره استانی است که با شرکت گروه های سنی کودک و نوجوان با استفاده از روش ها و الگوهای موثر آموزشی، تبلیغی و ترویجی با هدف ایجاد فضاهای قرآنی در جامعه هدف و رشد و هدایت استعدادهای موجود در جامعه در هشت شهرستان استان مرکزی برگزار می شود.

سعیدی گفت: این جشنواره در رده شهرستانی در هفت گروه سنی از مقطع پیش دبستانی تا پایان متوسطه دوم در رشته های مختلف قرآنی، خوشنویسی و نقاشی با مضامین قرآنی در شهرستان های خمین، محلات، دلیجان، ساوه و زرندیه، تفرش، آشتیان و فراهان در دو مرحله شهرستانی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
عالی بود ولی لطفا بگید جوایز نفیس شون به نفرات برتر چیه
و دوست دارم زود نفرات برتر اعلام شوند