مدیرکل کمته امداد امام خمینی (ره) گفت: 996 مورد انواع خدمات و تسهیلات ویژه در حوزه های رفاهی، عمرانی، سلامت، آموزش و مسکن به مددجویان این نهاد حمایتی ارائه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛فریدمحبی افزود: 106 واحد مسکن شهری، 600 مورد تعمیرات کلی و جزئی، 190 مورد مسکن روستایی و 100مورد تکمیل واحدهای مسکن نیمه تمام شهری و روستایی در دستور کار حوزه مسکن این نهاد در سال جاری قرار دارد.

وی تصریح کرد: میزان اعتبار پیش بینی شده برای انجام خدمات عمرانی در حوزه مسکن مددجویان افزون بر 75 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: اعتبارات حوزه عمران و مسکن در کمیته امداد امام (ره) به طور دقیق و روشن صرف هزینه های عمرانی مددجویان می شود و با نظارت و کار کارشناسی از جایگزینی اعتبار این حوزه به دیگر بخش ها جلوگیری می شود.

محبی یادآور شد: با بررسی هاو نیازسنجی انجام شده هم اکنون بیش از پنج هزار مددجوی نیازمند فاقد مسکن تحت حمایت این نهاد هستند و حدود چهار هزار واحد مسکونی مددجویان نیز نیاز به تعمیرات دارند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته سه هزار و 834 مورد خدمات عمرانی با هزینه بیش از 59 میلیارد و 904 میلیون ریال برای مددجویان انجام گرفته، افزود: امسال نیز با حمایت و کمک گرفتن از خیرین مسکن ساز مشکلات دیگر خانواده های فاقد مسکن برطرف خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد بزرگترین مشکل در حوزه مسکن را موضوع نظارت دانست و گفت: تقویت و افزایش نظارت ها بر ساخت وسازها و حوزه مسکن مددجویان یکی از اولویت های مهم این نهاد حمایتی در سال جاری است

انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.