قاتل 2 شهروند جمی دستگیر شد


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که با شلیک اسلحه باعث مرگ دو نفر در شهرستان جم شده بود به همراه  4 نفر از همدستانش شناسایی و دستگیر شد.

سردار حیدرعباس زاده در گفت وگو با خبرنگاران افزود: غروب روز 12 تیرماه دونفر موتورسوار در حالیکه سر و صورت خود را پوشانده بودند در بخش ریز شهرستان جم با شلیک اسلحه کلاش باعث مرگ مرد 54ساله ای به هویت 'حسین یوسفی' و کودک 8 ساله ای به هویت 'محمد زنگی' شدند.

وی یادآورشد: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان جم و استان شناسایی و دستگیری عاملین این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

به گفته سردار عباس زاده با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی متعدد 18 روز پس از حادثه عامل اصلی قتل به هویت 'م، م'شناسایی و دستگیر شد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس ضمن اعتراف به قتل علت انرا انتقامجویی و اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرده است.
    
سردار عباس زاده با بیان اینکه تاکنون یک قبضه سلاح کلاش و دوقبضه سلاح شکاری از این متهم کشف شده است اضافه کرد: تحقیقات از این متهم ادامه دارد .

در شب 23 رمضان، حسین یوسفی شهروند ساکن بخش ریز در زمان خروج از مسجد و در حین سوار شدن به خودرو، هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفت که منجر به مرگ وی شد.

همچنین کودکی که در صحنه بود، به دلیل کمانه کردن تیر، مجروح شد و در راه انتقال به بیمارستان درگذشت.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
خبرصحیح میباشد ممنون