طباطبایی: ظرفیت آزادی به 80 هزار نفر کاهش می یابد/صندلی های طبقه دوم شماره گذاری می شود

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی جزئیاتی را درباره صندلی گذاری طبقه دوم این ورزشگاه تشریح کرد.

سید حسن طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صندلی گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: از یک ماه قبل کار صندلی گذاری طبقه دوم  ورزشگاه را شروع کردیم. پیمانکار به صورت شکیلی کارها را پیش می برد. بحث ترمیم  موتورهایی که صندلی ها قبلا باید روی آن ها کار می شد انجام گرفت و حدود 80 درصد کار پیش رفته است.
 
وی افزود: فکر کنم تا 3 یا 4 روز آینده زیر ساخت ها به بهره برداری برسد و  مشکلات تا حد زیادی بر طرف شود. تاکنون حدود 17هزار صندلی را در طبقه دوم نصب کرده ایم. از برنامه زمان بندی شده عقب نیستیم. تمامی پرسنل در این مدت شبانه روزی کار کردند تا کارها طبق روال پیش رود.
 
مدیر عامل مجموعه ورزشی آزادی تصریح کرد: صندلی ها طبق روال تولید می شود چرا که این صندلی ها با مواد خاصی ساخته می شود. به نظرم با تلاش شبانه روزی تمامی پرسنل  تا قبل از شروع بازی های مقدماتی جام جهانی، طبقه دوم ورزشگاه  آماده بهره برداری می شود.   
 
وی ادامه داد: برنامه ما این است تا پایان مرداد ماه و اوایل شهریور کار صندلی گذاری تمام شود و با رفع نواقص طبقه دوم ورزشگاه آزادی، آماده شود.
 
طباطبایی درباره ظرفیت ورزشگاه آزادی پس از پایان : حدود 43 هزار صندلی را برای طبقه دوم پیش بینی کردیم. در طبقه پایین هم حدود 35 هزار صندلی وجود داشت. در کل پس از صندلی گذاری طبقه دوم، ظرفیت ورزشگاه نزدیک به 80 هزار نفر خواهد بود.
 
طباطبایی  درباره این که با این حساب دیگر شاهد حضور 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی نیستیم گفت: در گذشته هم 100 هزار نفر در استادیوم حضور نداشتند. یعنی حتی اگر صندلی خالی در طبقه اول و دوم وجود نداشت و راه های ورودی و خروجی هم پر از جمعیت می شد، جمعیت ورزشگاه آزادی به 100 هزار نفر نمی رسید.
 
سرپرست ورزشگاه آزادی درخصوص صندلی گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی اظهار کرد:  همزمان با نصب صندلی،کار شماره گذاری را هم انجام می دهیم. فدراسیون فوتبال با همکاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس مشغول فراهم کردن مقدماتی است تا بلیت فروشی در اختیار باشگاه ها قرار گیرد.
 
وی ادامه داد: روز گذشته جلسه ای را با طاهری سرپرست پرسپولیس، مطهری فرمانده یگان ویژه تهران و همکاران وی برگزار کردیم. به دنبال شرایطی هستیم که هواداران با خیال راحت و در زمانی نزدیک به شروع بازی به ورزشگاه بیایند و  براساس شماره ای که در بلیتش درج شده، روی صندلی مخصوص بنشیند. در کل به دنبال این هستیم که مشکلاتی که در گذشته در بحث گیت های بلیت فروشی،  ورود و خروج تماشاگران، شماره های صندلی و پارکینگ وجود داشت را از بین ببریم.
 
طباطبایی درمورد امنیت ورزشگاه بیان کرد: قرار است در بحث امنیت با همکاری یگان ویژه و سایر نهاد های ذی ربط که انصافا کمک بسیاری به عوامل ورزشگاه می کنند، نظارت دقیق تری انجام شود. البته سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال هم خواستار برقراری امنیت کامل در ورزشگاه آزادی هستند و ما در لیگ شانزدهم کمتر شاهد برخی بی نظمی ها هستیم.
 
وی گفت: امیدوارم امسال بتوانیم شرایط را طوری فراهم کنیم که مردم بتوانند از طریق تلفن همراه و شبکه های مجازی بلیت تهیه کنند. در چنین شرایطی خیلی راحت می توانند چند دقیقه قبل از شروع بازی به ورزشگاه بیایند و راحت سر جای خود بازی را تماشا کنند.
 
طباطبایی درباره افزایش قیمت بلیت بیان کرد: تاکنون بحث افزایش قیمت بلیت مطرح نشده است. ورزشگاه آزادی درباره این موضوع تصمیم گیرنده نیست. تنها هدف ما تسهیل ورود و خروج هواداران است.  
 
وی افزود: فروش بلیت قطعا در اختیار باشگاه ها و سازمان لیگ خواهد بود و آن ها درباره افزایش مبلغ بلیت تصمیم می گیرند.
 
 
مدیرعامل ورزشگاه آزادی درباره جلسه امروز خودش گفت: قبل از جلسه ای که با فرمانده یگان ویژه داشتم درباره بلیت فروشی با طاهری جلسه برگزار کردم. طاهری به نمایندگی از تیم های تهرانی درباره بحث بلیت فروشی صحبت هایی را داشتند که آنها را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد تا راه آنها را هموار کنیم. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار