دبیر همایش جهانی خاتم الشعراء شعر فارسی گفت: با پایان یافتن سی ام تیرماه آخرین مهلت ارسال مقالات علمی همایش جهانی عبدالرحمان جامی تعداد ۳۰۷ مقاله علمی داخلی و خارجی به دبیرخانه واصل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،قیامتی افزود: از مجموع مقالات علمی تعداد ۵۷ مقاله خارجی و ۲۵۰ مقاله علمی از داخل کشور به دبیرخانه همایش ارسال شده است که مقالات در حال داوری است.

وی گفت: با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی از مجموع مقالات داوری شده تعداد ۸۰ مقاله علمی در دو جلد کتاب با تیراژ اولیه ۸۰۰ جلد به چاپ و در همایش توزیع خواهد شد.

دبیر همایش جهانی عبدالرحمان جامی افزود: مقالات خارجی از کشورهای آمریکا، تاجیکستان، عراق، افغانستان، ازبکستان، هند، مصر، پاکستان و اوکراین می باشد.

علیرضا قیامتی گفت: در آستانه برگزاری همایش جهانی عبدالرحمان جامی نشست تخصصی ارگ هرات تا ارگ تبریز در کشورمان برگزار می گردد.

وی افزود: همایش جهانی عبدالرحمان جامی باشرکت اندیشمندان، نخبگان، اساتید برجسته جهانی و کشوری و مسئولین کشوری و استانی ۲۷ و ۲۸ مرداد ماه در سالن اجتماعات شهید ساربانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام برگزار می گردد.

دبیر همایش جهانی عبدالرحمان جامی گفت: در همایش تعداد ۲۴ مقاله ارائه خواهد شد و سطح استقبال در این همایش بسیار بی نظیر است و کمتر همایشی با این سطح مقالات علمی تاکنون در کشور برگزار شده است.

قیامتی افزود: داوری مقالات توسط پنج داور از سازمانهای خارجی و یونسکو و اساتید برجسته دانشگاه فردوسی انجام می گیرد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار