اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی در روستای چاه حسن شهرستان رودبار جنوب به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) واگذار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان ظهر امروز پس از امضای تفاهمنامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اعلام کرد براساس این تفاهم نامه که در قالب طرح احرار اجرا میشود 10 حلقه چاه و 600 هکتار زمین قابل کشت دراختیار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء قرار میگیرد تا طرحهای توسعه کشاورزی به صورت ضربتی اجرا شود .
وی افزود: استان کرمان یکی از سه استان پایلوت اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی در کشور است و واگذاری طرحهای اقتصاد مقاومتی در شهرستان قلعه گنج به بنیاد مستضعفان ، نتایج مثبت زیادی داشته است و لذا مشابه این طرح را در رودبار جنوب اجرا میکنیم .
سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز در مراسم امضای این تفاهمنامه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از رسالت های مهم خود را استفاده از ظرفیت های موجود برای افزایش توانمندی مردم و افزایش سطح درامد خانوارهای اسیب پذیر می داند.
سردار عبدالهی با تاکید براینکه شهرستان رودبار جنوب با وجود نیروی انسانی جوان، پتانسیل و ظرفیت های فراوان نباید فقیر و محروم باشد، گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء در این شهرستان هیچگاه به دنبال سودآوری برای خود نبوده و نیست.

وی افزود: بالاترین سود و سرمایه قرارگاه اشتغال زایی برای جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی و امنیت پایدار در منطقه است که این امر با همراهی مردم محقق خواهد شد. شهرستان رودبار در جنوبی ترین نقطه استان کرمان قرار دارد .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار