اردبیل؛

عملکرد ورزش اردبیل قابل قبول نیست

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد ورزش استان اردبیل در حال‌حاضر قابل قبول نیست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رضا کریمی افزود: با وجود اینکه ورزش استان اردبیل ظرفیت و استعدادهای بسیار بالایی در عرصه‌های مختلف دارد ولی متاسفانه اقدامات انجام شده برای توسعه ورزش استان مناسب نبوده و عملکرد ورزش استان نیز قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل در گذشته حرف‌های زیادی را برای گفتن در سطح ملی و بین‌المللی داشته است، افزود: انتظار می‌رود ورزش استان در مسیر توسعه و پیشرفت همه‌جانبه قرار گیرد چرا که ورزش اردبیل هم‌اکنون از اهمیت بسیار ویژه‌ای در سطح این استان برخوردار است.

نماینده مردم اردبیل،‌نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان اردبیل در گذشته مهد ورزش کشور بوده به طوری که در رشته‌های فوتبال، وزنه‌برداری و نیز کشتی مردان بزرگی همچون علی دایی، حسین رضازاده و احد پازاج را به کشور معرفی کرده است و باید برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند انجام شود تا روز به روز بر افتخارات ورزشی اردبیل در میادین ملی و بین‌المللی افزوده شود.

کریمی بیان کرد: یکی از راهکارهای ایجاد شور و نشاط در جامعه ارج نهادن به ورزش است که باید مسئولان مربوطه برای این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند تا ظرفیت خود را توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استفاده کرده و از هرگونه حاشیه و ایجاد اختلاف که به ضرر ورزش استان تمام می‌شود خودداری کنند.

وی با توجه به اینکه رویداد بزرگ المپیک در حال نزدیک شدن است، افزود: باوجود اینکه 5 نماینده از استان اردبیل در این رویداد عظیم شرکت می‌کنند ولی این تعداد قابل قبول نبوده و باید با مدیریت راهبردی حضور ورزشکاران و قهرمانان اردبیلی در مسابقات و رویدادهای عظیم جهانی ارتقاء یابد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، عملکرد ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.