نشست اعضای ستاد یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با حضور مشاور وزیر بهداشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، هدف از یرگزاری این نشست را بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های راهبردی شورای شاهد و ایثارگر دانست و ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت، تاسیس اولین دانشگاه پس از انقلاب را حاصل وجود پربرکت و پیگیری های شهیدانی همچون شهید صدوقی عنوان کرد و بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در محافل علمی و دانشگاهی تاکید نمود.

مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگر، ضمن ارائه گزارش عملکرد وزارت بهداشت در این زمینه، اعتلا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد بانک اطلاعاتی ایثارگران و تجلیل و تکریم آنان را از مهمترین اقدامات انجام شده توسط وزارت بهداشت برشمرد.

سید محمد هادی موسوی همچنین با اشاره به روز 22 اسفندماه که به عنوان روز شهید نامگذاری گردیده، اظهار امیدورای کرد تا گرامیداشت این روز، برای نخستین بار و به همت دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار گردد.

مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران در این نشست از برگزاری همایش تجلیل از ایثارگران دانشگاه همزمان با هفته بسیج خبر داد.

جامعه پزشکی استان یزد که 45 شهید را در هشت دفاع مقدس تقدیم انقلاب نموده، برگزاری کنگره کشوری دکتر پاکنژاد و یادمان شهیدان دکتر چمران و دکتر رهنمون را در کارنامه  خود دارد.
در پایان این نشست از اعضای ستاد یادواره شهدا و ایثارگر دانشگاه تجلیل شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار