طرح هجرت سه امروز با مشارکت 2 هزار و 600 دانش آموز در مدارس هرمزگان آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت : در اجرای این طرح تا شهریور 244 مدرسه در استان تجهیز و بهسازی می شوند.
احمد مهرانی افزود : دانش آموزان در گروههای 7 تا 10 نفره تعمیر ، رنگ آمیزی ، لوله کشی ، برق کشی ، زیباسازی محوطه مدارس و بازسازی کلاسها را انجام می دهند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس امروز در مراسم آغاز طرح هجرت سه در مدرسه آیت الله صدر بندرعباس گفت : در بندرعباس 540 دانش آموز 48 مدرسه و 500 کلاس درس را نوسازی ، بهسازی و تجهیز می کنند.
سیدهادی حسینی افزود : پارسال با اجرای این طرح در بندرعباس حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان در هزینه های مدارس صرفه جویی شد.
فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس در این مراسم گفت : افزایش مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس در بین دانش آموزان ، ایجاد پویایی و نشاط و آموزش مشارکت جمعی از مهمترین اهداف این طرح است.
سرهنگ اباذر سالاری افزود : برای حضور بیشتر دانش آموزان در مدارس طرح مسجد ، مدرسه و بسیج با مشارکت دانش آموزان در محله های مختلف در دستور کار است.
نکویی معاون فرماندار شهرستان بندرعباس نیز در این مراسم گفت : طرح هجرت سه در واقع حرکتی برای پیشرفت و اعتلای جامعه با مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان است.
تجلیل از 18 فعال طرح هجرت سه پارسال از دیگر برنامه های این مراسم بود.
پارسال در طرح هجرت سه 2 هزار و 500 دانش آموز 200 مدرسه را بهسازی و تجهیز کردند.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.