مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره بین المللی فارابی بعنوان آخرین فرصت تمدید شد.

حسین میرزایی رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و رییس دبیرخانه جشنواره بین المللی فارابی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به دلیل تماس‌های علاقه‌مندان به ثبت و ارسال آثار، دبیرخانه هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی یک هفته زمان ثبت اثر در سامانه الکترونیکی این جشنواره را تمدید کرد.

وی با اشاره به اینکه این مدت قابل تمدید مجدد نیست، افزود: این دبیرخانه با تمدید مهلت ثبت آثار در سامانه الکترونیکی جشنواره، آخرین زمان ثبت آثار داخلی را 6 مرداد ماه اعلام می کند.

میرزایی تاکید کرد: تمامی پژوهشـگران حوزه علـوم انسـانی و اسـلامی تنها تا پایان روز چهارشنبه ششم مرداد ماه جاری فرصت دارند، آثار خود را شامل گزارش نهایی پژوهش، پایان‌نامه و کتاب که در چهار سال گذشته (از ابتدای فروردین 1391 تا پایان اسفند 1394) انجام شده ، در سایت این جشنواره ثبت کنند.

رییس دبیرخانه جشنواره بین المللی فارابی با بیان اینکه تاکنون 2 هزار و 223 اثر در سامانه جشنواره هشتم فارابی به ثبت رسیده، یادآور شد: موضوع جشنواره بین‌المللی فارابی که همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود، تحقیقات حوزه علوم انسانی و اسلامی است از این رو آثاری در جشنواره پذیرش، ثبت، بررسی، ارزیابی و معرفی می‌شوند که واجد ویژگی "اثر پژوهشی" باشند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.