نماینده شاهین شهر و میمه گفت: ما نگران سرنوشت ابلاغ تذکرات کتبی خود به وزرا و نمایندگان هستیم.

حاجی دلیگانی: نگران سرنوشت تذکرات کتبی خود هستیم/ پزشکیان: رونوشت ابلاغ تذکرات به دولت ارائه می‌شودبه گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر و میمه طی تذکری در صحن علنی امروز چهارشنبه سی تیرماه خطاب به رئیس مجلس گفت: چهل روز است که تذکرات کتبی نمایندگان در صحن قرائت می‌شود اما تاکنون شاهد رونوشت ابلاغ این نامه‌ها به دولت نبوده‌ایم.

وی تصریح کرد: این نامه‌ها یا ابلاغ نشده است و یا آنکه رونوشت آن به دست ما نرسیده است لذا ما نگران تذکرات هستیم.

حاجی دلیگانی همچنین طی تذکری بر اساس ماده 209 آیین‌نامه گفت: اگر سوالی توسط نماینده‌ای صورت بگیرد باید فورا به کمیسیون مربوطه ارجاع شود اما هنوز نمی‌دانیم سرنوشت سوال‌هایمان چه شده است.

نماینده شاهین‌شهر و میمه بر اساس ماده 214 آیین‌نامه نیز گفت: چهل روز است دو تحقیق تفحص به هیات رئیسه ارائه کردیم یکی تحقیق و تفحص از سازمان مبارزه با قاچاق کالا و دیگری از افراد دو تابعیتی است.

وی بیان داشت: باید ظرف 48 ساعت هیئت رئیسه این تحقیق و تفحص را به کمیسیون مربوط ابلاغ می‌کرد که روز گذشته تازه این کار را انجام داده است.

پزشکیان نائب رئیس اول مجلس که ریاست مجلس ساعاتی از اداره مجلس را به عهده گرفته است در پاسخ به این نماینده گفت: رونوشت تذکرات کتبی را که ابلاغ شده است خدمت شما ارائه می‌کنیم. همچنین طرح سوال های نمایندگان را نیز به کمیسیون مربوط ارائه کردیم

وی بیان داشت: در رابطه با تحقیق و تفحص‌ها بحث‌های لازم صورت گرفته و به کمیسیون مربوطه ارائه شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نمایندگان ، تذکرات ، وزرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار