معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: ما با مایکل اومانیا توافق کردیم که مطالباتش را قسطی پرداخت کنیم.

مطالبات اومانیا را قسطی پرداخت می‌کنیم/ نگرانی بابت وضعیت طارمی وجود نداردعلی جمشیدی، در باره تهدید اومانیا بابت شکایت به فیفا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: تمام تلاشمان را می‌کنیم که با بازیکنان بر سر مطالباتشان به توافق برسیم تا مشکلی برایمان در لیگ قهرمانان آسیا به وجود نیاید.
 
وی در باره شکایت تیم ریزاسپورت ترکیه از مهدی طارمی بیان کرد: قرارداد طارمی با تیم ترکیه‌ای را مطالعه کردم و متوجه شدم طبق بندی در قراردادش توانسته فسخ قرارداد کند بر این اساس نگرانی بابت وضعیت طارمی وجود ندارد.
 
جمشیدی در باره وضعیت بدهی مالیاتی بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: طی مذاکره با مسئولان اقتصاد و دارایی مشکل مالیاتی بازیکنان را برطرف کردیم همچنین طی مذاکره با بازیکنان سابق راهکاری برای پرداخت مالیاتشان در نظر گرفتیم.
 
وی در ادامه عنوان کرد: بازیکنان جدید هم بخشی از پرداخت مالیاتشان برعهده باشگاه است و بخش دیگر مربوط به خودشان است که پرداخت می‌شود.
 
جمشیدی در باره وضعیت رضائیان اظهار کرد: ما منتظر رسیدگی کمیته انضباطی هستیم و هر تصمیمی که این کمیته بگیرد مکلف به اجرای آن هستیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده‌های زیادی در فیفا وجود دارد که به ترتیب اولویت برطرف می‌کنیم. 

 
انتهای پیام/

برچسب ها: طارمی ، مالیات ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار