معاون بهداد ناجا گفت: کسب رتبه عالی و درجه یک بیمارستان ولیعصر(عج) با هم فکری و هم افزایی تمامی مسئولان مربوطه و انجام یک کار تیمی منسجم صورت گرفت.

کسب درجه عالی بیمارستان ولیعصر را مدیون کار تیمی هستیمبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سید محمدرضا سیداحمدیان معاون بهداد ناجا در برنامه تجلیل از دست اندرکاران ارزشیابی بیمارستان ولیعصر که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: کسب رتبه عالی و درجه یک بیمارستان ولیعصر(عج) را مدیون کار تیمی و همفکری و همکاری مسئولان مربوطه هستیم که امیدواریم این روند به طور مستمر ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: کارکنان و مسئولان بیمارستان نباید تنها به کسب رتبه عالی بسنده کنند در واقع استمرار خدمات دهی عالی و انسجام در کار تیمی چه در زمانی که بازرس حضور دارد یا ندارد، باید  همیشگی  باشد.

سردار سید احمدیان با بیان اینکه بخش اورژانس یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی بیمارستان ها است، افزود: خوشبختانه بیمارستان ولیعصر(عج) در استانداردهای در نظر گرفته شده مبنای شاخص های بین المللی توانست مطلوب عمل کرده و در بحث زمانسنجی سرعت رسیدگی به بیماران رتبه عالی را از آن خود کند.

وی ادامه داد: مبنای تشخیص بیمارستان های پر کار بر اساس تعداد مراجعه کنندگان به بخش اورژانس است که بیمارستان ولیعصر با بیش از 30 هزارنفرپذیرش، جزء پرکارترین معرفی شد.

* هیچگونه بودجه ای از وزارت بهداشت دریافت نکرده ایم

معاون بهداد ناجا با بیان اینکه در بحث تحول سلامت، نیروهای مسلح هیچگونه بودجه ای از وزارت بهداشت دریافت نکرده است، تصریح کرد: دستگاه های طرف قرارداد با بیمارستان ولیعصر(عج)، سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح و بیمه های مکمل شهرداری و بانک ها هستند، چرا که می خواهیم درصد اشتغال تخت از حد مجاز بیشتر نشود تا در قبال رسیدگی به بیمار کوتاهی صورت نگیرد.

وی ادامه داد: هم اکنون در این بیمارستان 274 تخت وجود دارد که 251 تخت فعال است که پژوهش و آموزش محوری، کمترین خطای پزشکی، ایمنی بیمار و اورژانس از شاخص های اعتباربخشی به شمار می رود.

* گزینش پلیس سالم سرلوحه کار معاونت بهداد ناجا است

سید احمدیان با بیان اهداف معانت بهداد ناجا تاکید کرد: ایجاد امنیت از جمله زیر ساخت های یک کشور محسوب می شود که در این راستا معاونت بهداد ناجا به دلیل عمده مسئولیت خود که همان ایجاد امنیت در کشور است، تلاش می کند تا با گزینش پلیس سالم محور امنیت پایدار را در جامعه فراهم کند.

وی افزود: اگر کارکنان از سلامت جسمی و روحی برخوردار نباشند و دغدغه های ناشی از مشکلات زندگی، بیماری همسر و فرزند ذهنشان را درگیر کند نمی توان به کارایی بالایشان امیدوار بود بنابراین این معاونت با در نظر گرفتن دفترچه نیروهای مسلح کارکنان و خانواده هایشان را تحت پوشش قرارداده است.

* طب انتظامی اشتراک میان علوم پزشکی و علوم انتظامی است

معاون بهداد ناجا بیان کرد: در زمینه ارائه خدمات ترافیکی، مواد مخدر، طب ترافیکی و مرزبانی و زبان مترجم بین وزارت بهداشت و نیروی انتظامی اشتراکی را به عنوان طب انتظامی در میان علوم پزشکی و علوم انتظامی قرار داده ایم تا در زمان بروز اپیدمی های دامی و انسانی پیشگیری لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار