مشکلات بخش مسافربری در استان سمنان با حذف کامل مسافربران بدون مجوز بین‌شهری محقق شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به فعالیت غیرقانونی مسافربران غیرمجاز در این استان گفت: باید فعالیت مسافربران غیرمجاز بین‌شهری در استان سمنان متوقف شود. 

داوود فهندژ سعدی افزود: فعالیت مسافربران شخصی یکی از مشکلات بخش مسافربری در استان سمنان محسوب می‌شود و در این راه باید حذف کامل مسافربران بدون مجوز بین‌شهری استان سمنان محقق شود.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت مسافربران غیرمجاز بین‌شهری در استان سمنان نیازمند پیگیری و جدیت است؛ همکاری و مشارکت دادستانی و پلیس شاهرود را در تحقق این مهم خواستار شد.
وی افزود: حمل بدون بارنامه برخی از محموله‌های این استان از دیگر مشکلات حمل‌ونقل در استان سمنان است و این موضوع به وضعیت اقتصادی شرکت‌های حمل‌ونقل در شهرستان ضربه می‌زند.

فهندژ سعدی با اشاره به لزوم پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در همه بخش‌های جامعه، حوزه مل و نقل را نیز آماده اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و با اشاره به طرح‌های برنامه‌ریزی‌شده در این راستا تصریح کرد: حمل‌ونقل ترکیبی باهدف کاهش هزینه‌های این بخش در استان سمنان اجرایی می‌شود.

 مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان افزود: باید به پایانه‌های ترکیبی و حمل‌ونقل چندوجهی که از اولویت‌های اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان است؛ نگاه ویژه‌ای انجام شود.

وی با اشاره به هم‌جواری این استان با هشت استان کشور و قرار داشتن این استان در محورهای مواصلاتی کشور گفت: این ویژگی‌ها سبب شده است تا اقتصاد استان سمنان به موضوع مهم حمل‌ونقل گره‌خورده و مرتبط شود.
انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.