فيلم «ماه در مه» به نويسندگي علي روشن و كارگرداني سيد محمد ميرحيدري از سوم مرداد ماه در شهرستان بندر گز كليد خواهد خورد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومي اين پروژه، لوكيشن اين فيلم در شهرستان‌هاي گرگان، بندرتركمن، پل سفيد، شيرگاه در مسير راه آهن تهران شمال است. امير حسين صديق، رها خداياري، احمدمعمارپور، امير موسوي، علي خسروي و سارا يوسف پناه بازيگران اين مجموعه هستند. بازيگر نوجوان اين فيلم هم آرشام طالبي و مليكا سعيدپور خواهند بود.

فيلم سينمايي «ماه در مه» داستان مردي است كه در پي از دست دادن همرش در حادثه‌اي در زمان متوقف شده است كه ورود زني غريبه به جستجوي زن غريبه رهسپار جاده‌ها و ايستگاه‌هاي قطار مي‌شود و اتفاقات تازه اي برايش رخ مي‌دهد.

تهيه كننده اين فيلم، محمد مير حيدري است و مدير هنري و مشاور فيلمنامه آن مهرداد نونهال است. مدير فيلمرداري محسن فلاخي، طراح صحنه و لباس، شقايق الله وردي و طراح گريم آن نيز محمد قومي است. مدير صدابرداري بهروز عابديني و سروش حسين جاني دستيار كارگردان آن است. مهدي حسيني دستيار فيلمبردار و ميثم زرقاني هم مدير تداركات اين فيلم است.

احمد معمار پور مدير توليد «ماه در مه» است.




انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار