مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی از اجرای تمهیدات لازم سازمان تامین اجتماعی در راستای حمایت و کاهش بار مالی بر واحدهای صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مسعود مهدی زاده مقدم اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای کسب و کار، جرائم تامین اجتماعی واحدهای صنعتی خوش حساب که طی سالیان اخیر به دلایل مختلف با مشکلاتی رو به رو بوده‌اند بخشیده خواهند شد.

وی شرایط استفاده از مزایای این بخشودگی که شامل واحدهای صنعتی می شود را اتفاقات غیرمترقبه مانند سیل، آتش سوزی، زلزله و نوسانات ارزی خواند و تاکید کرد: واحدهایی که ‌دلایل خارج از اراده کارفرما مانع از انجام تکالیف مقرر آنان شده و این امر منجر به تعطیلی موقت، رکود فعالیت یا نیمه فعال شدن آنها شده است می توانند از این طرح استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی بیان کرد: کارفرمایان بخش صنعت استان می‌توانند برای کسب اطلاعات و استفاده از بخشودگی جرائم تا بیست و هفتم شهریور ماه امسال به شعب تامین اجتماعی مراجعه و با ارائه مدارک و مستندات خود از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: جرائم ، کارفرما ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.