کادر فنی سپاهان برای آمادگی دروازه بان برزیلی تمرینات ویژه برگزارکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،لی اولیویرا که سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی در سری A برزیل، قهرمانی در جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی و حضور در جام باشگاه های جهان با آتلتیکو مینیرو را در کارنامه دارد، فصل قبل را در تیم آکادمیا به عنوان دروازه‌بان ذخیره به کار گرفته شد.

با پیوستن این بازیکن به سپاهان و حضور او در ایران انتقاداتی نسبت به اضافه وزن این بازیکن در محافل رسانه‌ای مطرح شد. این انتقادات باعث شده تا سنگربان اول سپاهان در لیگ شانزدهم به همراه این تیم در تورنمنت بابل شرکت نکند و با ماندن در اصفهان تمرینات شخصی را برای کم کردن وزن طی کند. این روز‌ها هم این تمرینات ادامه دارد و کادر فنی سپاهان سعی دارند که با تمرینات فشرده‌ای که برای این بازیکن در نظرگرفته‌اند، او را آماده بازی در رقابتهای لیگ کنند. با توجه به سابقه این دروازه‌بان و نظر مثبت ویسی در مورد او، سپاهانی‌ها امیدوارند که بعد از آرمناک پطروسیان دوباره دروازه‌بان مطمئنی را در ترکیب خود ببینند.

لازم به ذکر است سپاهان در اولین بازی خود در لیگ شانزدهم روز سه‌شنبه پنجم مرداد ماه در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف پدیده خراسان خواهد رفت .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.