ورزشگاه اختصاصی باشگاه تراکتورسازی به عنوان میزبان محل برگزاری بازی های نخست این تیم در لیگ شانزدهم معرفی شد.

میزبان بازی های خانگی تراکتور مشخص شد/ مسئولان گسترش در هیئت فوتبالبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال  و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرانجام پس از کش وقوسهای فراوان و برگزاری جلسات متعدد ورزشگاه میزبان دیدار های تراکتور در هفته های نخستین لیگ شانزدهم معرفی شد.

براین اساس پس از تشکیل جلسه ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به عنوان مکان برگزاری دیدارهای تیم در هفته های نخست تعیین شد.

در روزهای گذشته در ورزشگاه یادگار امام تبریز به دلیل مرمت و بازسازی امکان برگزاری دیدارهای هفته های نخستین لیگ نبود که پس از پی گیری مسئولان سازمان لیگ و مسئولان ورزشی استان قرار براین شد مکان جایگزین اعلام شود، که لحظاتی پیش ورزشگاه اختصاصی باشگاه به عنوان محل برگزاری دیدارهای تراکتورسازی مشخص شد.

تقیون در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طی برگزاری جلسات مختلف به نتیجه رسیدیم که از ورزشگاه اختصاصی تراکتور به عنوان میزبان برگزاری بازی های خانگی تراکتور استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم با ارسال نامه ایی به مسئولان سازمان لیگ ورزشگاه محل برگزاری بازی های تراکتور را اعلام کنیم.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی نیز اضافه کرد: امروز همچنین برخی مسئولان گسترش فولاد و بازیکنان در هیئت فوتبال ثبت کردند که فراز کمالوند سرمربی و حسن آذرنیا سرپرست تیم از جمله آنها بود.

گفتنی است تراکتورسازی در هفته نخست لیگ شانزدهم برابر تیم استقلال خوزستان صف آرایی می کند.  این در حالی است از هفته پنجم و در دیدار تراکتور مقابل پرسپولیس ورزشگاه یادگار امام تبریز پذیرای حضور هواداران خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۳۱ تير ۱۳۹۵
باسلام و خسته نباشید به خبرنگار خبرهای تراکتور آقای مهران حسینی
از اینکه خبرهای تراکتور، ماشین سازی و گسترش فولاد رو کار میکنید از طرف همه تبریزها و هواداران پرشورها تشکر وقدردانی میکنیم . ما از طریق هیات فوتبال و روابط عمومی سه تیم تبریزی می دانیم که بی نهایت تلاش خود را برای اطلاع رسانی می کنید و تلاش های خبرنگار عزیز برای خبررسانی و اطلاع رسانی صادقانه شما را ارج می نهیم و امیدواریم موفق موید باشید.
باشگاه هواداران فوتبال تبریز
آخرین اخبار