در آستانه برگزاری جشنواره ملی کتابخوانی رضوی به همت اداره کتابخانه های عمومی تربت جام اولین نشست تئاتر کتابخوان کشوری صبح امروز برگزار شد.

در این محفل فرهنگی گروه تئاتر رامش با اجرای نمایش به معرفی سه کتاب جشنواره ملی رضوی به صورت تئاتر پرداخت.

معاون مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در حاشیه این نمایش تئاتر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: آخرین مهلت شرکت مردم در آزمون مجازی شمس توس فردا می باشد که به صورت خانوادگی می توانند در جشنواره ملی رضوی شرکت کنند.

حافظی افزود: از اول مرداد آثار ارسالی به جشنواره ، داوری و قرعه کش می شود و همزمان با دهه کرامت اختتامیه جشنواره در تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به معرفی سه کتاب جشنواره ملی رضوی به صورت نمایش در تربت جام تصریح کرد: نمایش معرفی سه کتاب جشنواره ملی رضوی در قالب دو هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و فرهنگ رضوی اجرا گردید که کار هنری بسیار ارزشمندی است که در اختتامیه جشنواره در تهران اجرا می شود.

معاون مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: با پایان یافتن مهلت آزمون مکتوب جشنواره ملی رضوی تعداد شش هزار و ۵۹۱ نفر در سطح استان شرکت کردند و این آزمون کد دار و قابل تکثیر نبوده است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی تربت جام هم در ادامه به خبرنگارما گفت: نمایش تئاترمعرفی کتاب های جشنواره ملی رضوی توسط هنرمندان شهرستان با رویکرد اشتراک گذاری کتابهای خوانده شده جشنواره که بصورت خلاقانه برای اولین بار در کشور در این شهرستان به مرحله نمایش گذاشته شد.

سیاوشی افزود: با توجه به اینکه در آستانه دهه کرامت قرار داریم نیاز است که مبانی و مباحث مربوط به امام رضا(ع) مطرح و ترویج شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.