استاندار اصفهان گفت: در سال ۹۵ هیچ طرح جدیدی مگر در موارد استثنا و با تصویب در شورای برنامه ریزی استان نباید آغاز شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور با اشاره به اینکه اعتبارات استان در سال ۹۵ حدود ۲ هزار میلیارد تومان است، گفت: تقریبا دو سوم این اعتبارات اسناد خزانه است که به همین منظور دستگاه‌ها باید از اوراق مشارکت استفاده کنند.

وی افزود: زمانی که مسائل زیست محیطی، آب و خشکسالی در پروژه‌های اولویت دار استان قرار دارد باید در توزیع اعتبارات نیز به آنها توجه ویژه شود و همچنین دستگاه‌ها باید در خصوص واگذاری طرح ها با قوت بیشتر عمل کنند.

زرگرپور با بیان اینکه دستگاه‌های اجرائی استان نباید وابستگی به بودجه‌های دولتی داشته باشد، گفت: با توجه به اینکه بودجه دولتی استان اصفهان ناچیز است، دستگاه‌ها باید به دنبال جذب سرمایه گذار باشند، چرا که توسعه استان با بودجه‌های دولتی اتفاق نخواهد افتاد.

وی با بیان اینکه امسال سال بسیار سختی برای کشور و استان هم از نظر پولی و اعتباری و هم از نظر شرایط محیطی و خشکسالی است، گفت: نسبت به دو سال گذشته امیدواری بیشتر شده است و مجموعه دولت تلاش می‌کند که بتواند از این شرایط بهترین استفاده را داشته باشد.

استاندار اصفهان در پایان گفت: همه فرمانداران باید تا هفته آینده کمیته برنامه ریزی شهرستان را تشکیل دهند و نظرات خود را در خصوص ضرایب بودجه سال ۹۵ شهرستان اعلام کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار