6 رزمایش اقتدار برای افزایش توانمندی نیروهای پلیس و امنیت بیشتر استان تا پایان سال اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: اجراي 6 رزمايش اقتدار جهت افزايش امنيت اجتماعي و بالابردن توانمندي نيروي هاي پليس از اين دسته اقدامات تا پايان سال جاري مي باشد .
علی ملکی آهنگران از تهیه تقویم اجرای رزمایش های اقتدار در سال جاری خبر داد و گفت: امسال به یاری خداوند 6 رزمایش اقتدار برای افزایش امنیت و و توانمندی نیروهای پلیس به نام های رزمایش دفاع شهری، رزمایش ولایت، رزمایش رهایی گروگان ، رزمایش آمادگی رزم و رزمایش پاکسازی و ارتقای امنیت کویر تا پایان سال توسط نیروی انتظامی استان اجرا می شود.
وی به انجام بیش از ۱۰۰ عملیات مشترک با همکاری نیروهای یگان ویژه، یگان امداد، ماموران انتظامی کلانتری ها و پاسگاه ها و پلیس های تخصصی طی سه ماهه نخست امسال اشاره کرد وادامه داد: این عملیات ها تحت عنوان پاکسازی نقاط آلوده و تفرجگاه ها، عملیات مقابله با اراذل و اوباش و عملیات امنیت محله محور انجام شده که همچنان ادامه دارد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه پلیس یک سازمان منسجم و هماهنگ است گفت: در اجرای تمامی عملیات ها و ماموریت های خاص و ویژه تمامی یگان ها و واحدهای تخصصی حضور دارند و با ضربه وارد کردن به باندهای مجرمان، اشرار و مزاحمان نوامیس مردم و ناامن کنندگان جامعه اقتدار و صلابت پلیس را به نمایش می گذارند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.