وزیر کشور گفت: خبری از جابه‌جایی‌ام در وزارت کشور نشنیده‌ام.

خبری از جابه‌جایی‌ام در وزارت کشور نشنیده‌امبه گزارش خبرنگار وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان عبدالرضا رحمانی وزیر کشور در حاشیه سمینار معاونان سیاسی امنیتی استانداران کشور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است آقای محمد شریعتمداری جایگزین شما در وزارت کشور شود گفت: بنده این خبر را نشیندم و از آن اطلاعی ندارم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا باز هم شاهد تغییرات در استانداران خواهیم بود ادامه داد: اگر لازم باشد در این حوزه تغییراتی خواهیم داد.

رحمانی فضلی همچنین درباره گزارش عملکرد دو ماه استان های الگوی اقتصاد مقاومتی (آذربایجان شرقی، لرستان و کرمان) گفت: گزارش وزارت کشور به رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور ارائه شده اما هنوز پاسخی دریافت نکردیم.

وی درباره سواحل دریایی و ساماندهی موضوع دریاخواری اظهار داشت: ما ساماندهی این موضوع از دو سال گذشته شروع کردیم و با توجه به محدودیت در این حوزه پیشرفت مناسب نداشتیم البته در حوزه غریق توانستیم به میزان 5 درصد در این زمینه کاهش داشته باشیم.

وزیر کشور تصریح کرد: با هماهنگی‌ شهرداری بخش زیادی از سواحل به بخش خصوصی واگذار کردیم و امکانات رفاهی را فراهم ساختیم این موضوع دربرنامه پنجم توسعه به صورت سازمان یافته مد نظر قرار گرفت و امیدواریم این موضوع در سازمان مدیریت مورد برنامه‌ریزی قرار گیرد.

**نفر پنجم اصفهان در انتخابات میان‌ دوره‌ای مجلس مشخص می‌شود

رحمانی فضلی همچنین درباره انتخابات میان دوره‌ای در چهار شهرستان و از جمله انتخابات در اصفهان گفت: ما موظف به تفسیر شورای نگهبان هستیم، این موضوع به هیئت حل اختلاف رفت و ما همچنان تابع تصمیم این هیئت هستیم که پاسخ خود را در این باره اعلام کند.

وزیر کشور همچنین درباره طراحی برخی از مانتوها و اقدام وزارت کشور گفت: این موضوع در شورای اجتماعی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


وزیر کشور درباره انتخابات الکترونیکی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: در حال حاضر زمان زیاد است که در این باره اظهار نظر کنیم اما برای انتخابات الکترونیکی آمادگی داریم و در مورد مناسب نتایج آن اعلام خواهد شد.

وزیر کشور در پایان درباره کشفیات مواد مخدر در استان کرمان و مدیریت این موضوع این موضوع نیز خاطرنشان کرد: مسیرهای تردد از جمله مرزها به خوبی رصد می‌شود و لازم است گروه‌های اشراری که وارد این منطقه می‌شوند به خوبی مدیریت شوند و ما با کشف روابط و عوامل به خوبی بر این موضوع مسلط هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار