مدیر جهاد کشاورزی نطنز از آغاز پرداخت تسهیلات بانکی جهت خرید ماشین‌آلات کشاورزی در نطنز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالرضا مهدی بادی ازآغاز پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان خرید ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی با سود 15درصد خبر داد و اظهار کرد: به‌ منظور تسهیل فرایند کار کشاورزان با ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی و همچنین کمک به کشاورزان برای خرید این وسایل مدیریت جهاد کشاورزی اقدام به ثبت‌نام برای پرداخت تسهیلات نموده است.

وی افزود: کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی نطنز یا مرکز جهاد کشاورزی بادرود و مرکز جهاد کشاورزی شهر طرق‌رود از امروز کار ثبت‌نام از متقاضیان را آغاز کرده و کشاورزان متقاضی با مراجعه به این سه مرکز و تکمیل پرونده به بانک معرفی خواهند شد.

مدیر جهاد کشاورزی نطنز انواع تراکتور و ادوات دنباله بند، کمباین، تیلر باغی، سم‌پاش، شیردوش، دان‌خوری و آب‌خوری مرغداری‌ها، وسایل گرمایشی و سرمایشی مرغداری‌ها و گلخانه‌ها را جز موارد پرداختی این تسهیلات برشمرد و اظهار امیدواری کرد: کشاورزان با استفاده از این تسهیلات بتوانند از نظر کیفی و کمی تولیدات خود را به سطح مطلوب برسانند.

این مسؤول همچنین با هشدار افزایش دما و همچنین وجود ریزگردها به کشاورزان توصیه کرد: باغداران جهت پیشگیری از آفات و بیماری‌ها به خاطر ریز گردها، درختان را با آب محلول‌پاشی کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.