نمایشگاه دستاوردهای هنری هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور در سمنان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در مجموع 202 اثر هنرجویان و هنرآموزان کشور در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
محمدرضا جهان افزود: 186 اثر از 186 هنرجو در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده و 16 اثر از 28 هنر آموز آثار خود را در این نمایشگاه عرضه کرده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به مجموع تعداد شرکت کنندگان و مربیان حاضر در هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور افزود: در مجموع 300 نفر از دانش آموزان، هنرجویان و هنرآموزان و نیز مربیان استان‌های مختلف کشور در این جشنواره حضور دارند.
وی با بیان اینکه افتتاح نمایشگاه آثار شرکت کنندگان، به عنوان نخستین برنامه این جشنواره بوده است تصریح کرد: این جشنواره در روزهای آینده با رقابت شرکت کنندگان در سه هنرستان استان سمنان و برگزاری آیین اختتامیه ادامه می‌یابد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان افزود:آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور، روز چهارشنبه سی‌ام تیرماه امسال با معرفی برترین‌های هر رشته و با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در سمنان برگزار می‌شود.
وی افزود: سه هزار و 400 هنرجوی رشته‌های مخنلف در 22 هنرستان مستقل فنی‌وحرفه‌ای استان سمنان مشغول به تحصیل هستند.
این نمایشگاه از شب گذشته در فرهنگسرای کومش افتتاح شده و در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید علاقمندان دایر می باشد.
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.