کارگاه آموزشی تبیین دستورالعمل صدور گواهی و پروانه تحقیق و توسعه بنگاههای صنعتی و معدنی باحضور علی حضرتی رییس اداره آموزش ، پژوهش و فن آوری و جمعی از مدعوین منتخب از واحدهای صنعتی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، کاظمی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی دراین کارگاه آموزشی به الزام توسعه دانش محور و رهایی از اقتصاد تک محصولی و اهمیت دادن به مقوله تحقیق و توسعه در بنگاه های صنعتی و معدنی اشاره و خواستار ارتقاء توانمندی در عرصه تولید داخلی و رقابت در سال اقتصاد مقاومتی گردید .

حضرتی رئیس اداره آموزش ، پژوهش و فن آوری سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان غربی در خصوص مشکلات و نواقص فعلی صنعت در بخش برند سازی و تاکید بر اهمیت بکارگیری سیستم های نوین مدیریتی در جهت ارتقاء سطح بهره وری واحدهای صنعتی و اهمیت تحقیق و توسعه جهت توانمند سازی در جرگه رقابت مطالبی را گفتند.

وی بر اهمیت گرایش واحدهای صنعتی به سوی شرکتهای دانش بنیان و ایجاد مراکز تحقیق و توسعه جهت ارتقاء بهروری و بهینه سازی فرآیند ها تاکید داشتند.

حضرتی به بیان ضرورت تحول در دانش فنی و آشنائی با تکنولوژی مدرنیته از طریق اجرا فعالیت های سازنده برخواسته از یک بنیاد سیستماتیک ، در خصوص نحوه ثبت شرکتهای دانش بنیان و صدور گواهی تحقیق و توسعه و همچنین بسته های حمایتی دولت جهت تسهیل مواردی را مطرح ودرپایان به مسائل مطرح شده از سوی مدعوین پاسخ های لازم داده شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.