مجموعه استخر کانون فرهنگی تربیتی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان، به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، در این مراسم، اجرای اینگونه پروژه ها را در ایجاد امید در مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان ملکت تاثیرگذار دانست و گفت: همه ما موظف به امید بخشی و جلب رضایتمندی مردم از نظام اسلامی هستیم.

سردار حسن شاهوارپور، با بیان اینکه نباید خاطر مردم را نگران و مضطرب کنیم چرا که رضایتمندی خداوند در رضایت مردم نهفته است، افزود: تلاش ما باید بر این باشد که به مردم امید داده و از آزرده کردن خاطر آنها پرهیز کنیم.

وی با قدردانی از کلیه دستگاه های اجرایی که ناحیه مقاومت بسیج بهبهان را در امر احیا بازسازی و راه اندازی این مجموعه یاری داده اند، گفت: می توان با کاشت یک اصله نهال هم که شده باشد به مردم امید بدهیم تا رضایت مردم را جلب و نشان دهیم که مسئولان نظام قصدی جز خدمت به مردم ندارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان، هدف اصلی بازسازی این مجموعه را که سال ها به دلیل کمبودها و نواقص بلااستفاده مانده بود را خدمت به مردم به ویژه جوانان و نوجوانان ذکر کرد.

شاهوارپور با اشاره به اینکه شهرستان بهبهان سال هاست که فاقد سینما بود از راه اندازی سینما در سالن کانون فرهنگی تربیتی بسیج در جهت استفاده خانوادها و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خبر داد و افزود: در این سینما نیز فیلم های به روز کشور اکران می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.