گربه‌ماهی غول‌پیکر ساخت‌و‌ساز روسیه برای میزبانی جام جهانی را مختل کرد!+ عکس

یک گربه‌ماهی عظیم‌الجثه هنگامی که قلمرو خود را در خطر دید، کارگران روس را که مشغول ساخت یک پل بودند به شدت وحشت‌زده کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشا تودی، گربه ماهی عظیم‌الجثه‌ای که قصد حفاظت از قلمروی زندگی خود را دارد، مانع عملیات ساخت‌و‌ساز کارگرانی شده است که روی پلی در «کالینینگراد» روسیه کار می‌کنند. این ماهی به شدت غواصان را به دلیل حس به خطر افتادن محدوده زندگی‌اش وحشت‌زده کرده است.

گربه‌ماهی غول‌پیکر ساخت‌و‌ساز روسیه برای میزبانی جام جهانی را مختل کرد!+ عکس

بازسازی این پل که بخشی از آماده‌سازی روسیه برای میزبانی جام‌جهانی فوتبال در سال 2018 محسوب می‌شود، از ماه ژوئن (31 روز منتهی به 12 تیر) آغاز شد. یک سر این پل به جزیره‌ای راه دارد که در آن ورزشگاهی برای مسابقات فوتبال در حال ساخت است.

یکی از مسئولان ارشد روس در همین خصوص گفت: محل زندگی این گربه‌ماهی در اعماق آب و کنار پل مذکور است. تخمین زده می‌شود وزن ماهی مذکور حدود 220 کیلوگرم باشد.

 وی افزود: به نظر نمی‌رسد این ماهی اجازه ادامه کار را به ما بدهد. قصد نداریم خانه او را ویران کنیم؛ بنابراین باید از محل زندگی او دور شویم.

این پل ابتدا در سال 1520 روی رودخانه «پریگولیا» ساخته شد. اوایل قرن بیستم پلی جدید جای آن را گرفت. اکنون پل مذکور فرسوده شده است و مقامات قصد دارند آن را با پلی جدید جایگزین کنند. همچنان بقایای قربانیان و مواد منفجره از جنگ جهانی دوم اطراف رودخانه پریگولیا دیده می‌شود. غواصان در حالی که مشغول جستجو در اعماق آب و بررسی موقعیت پل بودند، این ماهی غول‌پیکر را کشف کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۹ تير ۱۳۹۵
کار بسیار قشنگی است ایکاش به انسانها و انسانیت نیز چنین احترامی بگذاریم
آخرین اخبار