سه هافبک و یک مدافع دیگر از سهمیه زیر ۲۳ سال به تیم نفت آبادان پیوستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛«هومان امیدی»، «حسن جعفری» و « محمود داری زاده» سه هافبک از تیمهای رده سنی پایه با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه و امضاء قرارداد به تیم صنعت نفت آبادان پیوستند.

امیدی، جعفری و داری زاده فوتبال خود را از تیمهای رده سنی پایه صنعت نفت آغاز و از خروجی های آکادمی فوتبال صنعت نفت و سهمیه زیر ۲۳ سال هستند.

داری زاده فصل گذشته در ۲۲ مسابقه برای تیم صنعت نفت به میدان رفت و نمایش قابل قبولی از خود ارائه کرد.«میلاد داغری» مدافع تیمهای رده سنی پایه صنعت نفت نیز با امضای قرارداد به تیم طلایی پوشان ملحق شد، او فوتبال خود را در تیمهای رده سنی پایه صنعت نفت آغاز کرد و از خروجی های آکادمی فوتبال صنعت نفت و سهمیه زیر ۲۳ سال است.

حسین ساکی (هافبک و مدافع)، حکیم نصاری (هافبک)، مصطفی احمدی (هافبک)، عقیل اعتمادی (دروازه‌بان)، رشید البی (مدافع)، فرشاد فرجی (مدافع)، میلاد شعبانلو (هافبک)، گویی هیان کیم (هافبک)، رضا نوروزی (مهاجم)، سید میلاد موسوی (مهاجم)، یاسر پاپی(دروازه بان)، هومان امیدی(هافبک)، میلاد داغری(مدافع) و حسین جعفری(هافبک) اخیرا به طلایی‌پوشان پیوسته اند.

رقابت‌های لیگ برتر شانزدهم با حضور ۱۶ تیم از روز دوشنبه چهارم مردادماه امسال آغاز می شود.تیم صنعت نفت در نخستین مسابقه این فصل از رقابتها در دیداری خارج از خانه به مصاف صبای قم می رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.