معاون عمرانی استاندار استان گفت: بدلیل رشد فزاینده جمعیت یاسوج و زمان بر بودن ساخت مترو باید از هم اکنون در این زمینه برنامه ریزی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛پژمان نیک اقبالی در آیین گشایش نخستین نمایشگاه مدیریت جامع شهری در یاسوج افزود: مدیریت جامع شهری کار پیچیده ای است و باید با بهره گیری از علم، فناوری و تکنولوژی روز دنیا به توسعه و تسهیل روزافزون آن در کهگیلویه و بویراحمد کمک شود.

وی با اشاره به حضور شرکت های مختلف در عرصه فناوری، تاسیسات، خدمات پسماند و ماشین آلات متنوع خدمات شهری در این نمایشگاه، بیان کرد: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای تبادل نظر و تامین و توسعه تجهیزات خدمات شهری در 17 شهر کهگیلویه و بویراحمد فراهم کرده است.

نیک اقبالی نبود درآمدهای پایدار را یکی از مشکلات مهم شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد دانست و اظهار کرد: فعالیت شرکت های مختلف در این نمایشگاه و ارائه راهکارهای کسب درآمدهای پایدار می تواند در این عرصه راهگشا باشد.

شهردار یاسوج نیز در این آیین، گفت: نبود منابع درآمدی پایدار جزو مشکلات اساسی شهرداری های شهرهای کوچک کشور است و شهرداری یاسوج نیز با این مشکل مهم مواجه است.

محمدعلی جاوید افزود: این وضعیت شرابط نامناسبی را متوجه شهرداری های 17 گانه کهگیلویه و بویراحمد از جمله شهرداری یاسوج کرده است.

وی خواستار حمایت هر چه بیشتر از شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد از محل منابع دولتی شد.
 
این نمایشگاه از سوی شهرداری یاسوج و با حضور جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از جمله شهردار یاسوج و معاون عمرانی استاندار استان در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج گشایش یافت.

از 28 تا 31 تیرماه 95 شهرداران و دهیاران کهگیلویه و بویراحمد از این نمایشگاه برای تبادل نظر و انعقاد قرارداد بازدید خواهند کرد.

شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد حدود 110 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.