در شرايطي تيم فولاد ماهان براي حضور در جام شيخ راشد امروز 21 دي به امارات سفر مي‌كند كه تيم‌هاي ذوب‌آهن و پتروشيمي در اولين روز مسابقات غرب آسيا به مصاف هم مي‌روند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران،‌ بر اساس برنامه جديد غرب آسيا تيم‌هاي پتروشيمي و ذوب‌آهن با گذشت تنها يك هفته از ديدار قبلي با هم ديدار مي‌كنند.

تيم ذوب آهن هر چند موفق به شارژ مالي بازيكنانش براي اين ديدار نشد اما به شارژ روحي آنها با سفر يكباره سعيد ارمغاني مربي سال گذشته اين تيم به لبنان شد ارمغاني كه در مجارستان ساكن است امسال پس از چندين سال كمك به فرزاد كوهيان در تركيب ذوب‌آهن حضور نداشت.

در سوي مقابل هم تيم پتروشيمي با نرسيدن "فورته" بازيكن پست يك خارجي ديگري به نام پاركر را به لبنان آورده است و شرايط خوبي براي اين ديدار دارد.

ذوب‌آهن در روز دوم اين رقابت‌ها با قرعه استراحت روبرو است اما پتروشيمي پس از اين ديدار، 3 بازي پياپي ديگر را پيش رو دارد.

**پرواز فولاد ماهان به امارات

تيم بسكتبال فولاد ماهان سپاهان هم با دعوت اماراتي‌ها امروز از طريق تهران به دبي سفر مي‌كند تا روز جمعه 23 دي در اولين ديدار خود به مصاف ساجس لبنان برود.

فولاد ماهان در گروه اول اين رقابت‌ها با تيم الاهل امارات ميزبان بازي ها، الاتحاد اسكندريه مصر قهرمان سال گذشته اين مسابقات و ساجس لبنان هم گروه است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار