جزینی زاده مدیر کل حراست سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رویکرد سازمان استفاده از توان جوامع محلی و NGO ها است و بدون مشارکت جدی مردم فعالیت های ما کافی نخواهد بود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جزینی زاده مدیر کل حراست سازمان حفاظت محیط زیست که به منظور شرکت در سمینار منطقه ی ادارات حراست سراسر کشور به ارومیه سفر نموده در نشست صمیمی با کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی سلام خانم ابتکار را به محیط بانان و کارکنان خدوم و زحمتکش آذربایجان غربی ابلاغ نمود.

جزینی زاده در این نشست گفت:سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان پشتیبان کادر در جهت دفاع از اقتدار و منافع مردم میباشد که در این بخش وظیفه همه احاد مردم دفاع از محیط زیست می باشد.

وی افزود:رویکرد سازمان استفاده از توان جوامع محلی و NGO ها است و بدون مشارکت جدی مردم فعالیت های ما کافی نخواهد بود.

شرایط فعلی در دولت تدبیر و امید بهترین موفقیت برای سازمان های مردم نهاد است که صدای آنها طی سالیان گذشته شنیده نمی شد و این امر موجب شده بودتا به محیط زیست کشور ضرر های زیادی تحمیل گردد.

وی گفت: ما دست همه تشکلها و فعالین زیست محیطی را می فشاریم.و از آنان دعوت می کنیم در امر حراست از محیط زیست و عرصه های طبیعی ما را یاری نمایند.

مدیرکل حراست سازمان حفاظت محیط زیست از افرادی که نیمه خالی لیوان را می بینند و بعضا" نام تشکل و سازمان های مردم نهاد را برخود میگذارند ابرازگله مند ی نمود.

جزینی زاده گفت:محیط بانان ما افرادی دلسوزهستند وبا عشق و علاقه وارد این عرصه مهم شده اند.و این امر موجب شده با هوشیاری مانع هرگونه بهره برداری بی مورد توسط دلواپسان گردد.

وی گفت: طی سه سال گذشته با امعان نظر ویژه ریاست سازمان و پیگیریهای معاونت توسعه مدیریت ، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست قدم های بسیار خوبی در ارتقاءوضعیت کاری و معیشت محیط بانان برداشته شده است و ما روز به روز شاهد پیشرفت ها و تعامل خوب و فرابخشی سازمان حفاظت محیط زیست با سایر قوا هستیم .

وی افزود: جهت بهبود وضع معیشتی محیط بانان به طور جد در حال پیگیری هستیم.

جزینی زاده گفت: پشتیبانی ها ی مقام معظم رهبری و رویکرد زیست محیطی دولت تدبیر و امید و همچنین تلاشهای اصولی و دلسوزانه سرکار خانم ابتکار ، محیط زیست را به جایگاه اصلی خود نزدیک کرده که لازم است از این شرایط استفاده بهینه گردد.

مدیرکل کل حراست سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: حراست خانه دوم شماست و صیانت از منافع اصل سازمان از جمله نیروی انسانی بر عهده حراست میباشد و کلیه فعالیت های حراست از سه محورقانون شرع واخلاق خارج نمیباشد.

سمنیار منطقه ای ادارات حراست حفاظت محیط زیست کشور از روز سه شنبه 29 تیرماه در ارومیه به مدت 2 روز برگزار میشود .

در خاتمه این برنامه حکم رئیس اداره حراست به وی ابلاغ و حسین باقری رسما در این پست شروع به کار نمود .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.