معاون اجتماعی فرهنگی مرکز بررسی های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری گفت: اتاق فکر همه استان های کشور با هدف مساله شناسی راهبردی و بومی تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سلیمان پاک سرشت  در نشست کارگروه اجتماعی فرهنگی اتاق فکر کهگیلویه و بویراحمد افزود: این اتاق ها کلیدی ترین مسائل، آسیب های اولویت دار و راهکارهای سیاستی را بررسی می کنند.

وی اظهار کرد: کارگروه اجتماعی - فرهنگی اتاق های فکر استانی با هدف جلب مشارکت گروه های مختلف دانشگاهی، نخبگان، فعالان اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و رسانه ها در مساله شناسی و پیشنهاد سیاستی تشکیل شده است.

پاک سرشت بیان کرد: یکی از کارکردهای این اتاق ها مرور فعالیت گذشته ها و آسیب شناسی راه حل های گذشته است که چرا برخی آسیب ها هنوز حل نشده است.

وی عنوان کرد: در این اتاقها چالش ها و راهکارها بررسی و بهترین راهکارها و اولویت دارترین آسیب ها به مراکز تصمیم گیر کشور پیشنهاد داده می شود.

پاک سرشت با اشاره به سفر آینده هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشنهادهای این کارگروه به عنوان یکی از منابع تصمیم گیری مسولان در این سفر به کار گرفته خواهد شد.

وی گفت: اتاق های فکر استانی الگویی برای تعامل راهبردی دولت، جامعه و دانشگاه شده است و ظرفیت جدیدی برای تصمیم سازی محلی و ملی است.

پاک سرشت با بیان اینکه اتاق های فکر با کارگروه های زیرمجموعه در همه استان های کشور راه اندازی شده است افزود: برخی از آنها با نشست های تخصصی توانسته اند در نظام تصمیم گیری کشور موثر باشند

انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.