مدیرعامل تیم فوتبال ذوب آهن گفت: پیشنهاد واگذاری مسئولیت برگزاری مسابقات لیگ برتر به اتحادیه فوتبال را به مسئولان دادم.

پیشنهاد تاسیس اتحادیه ایران لیگ را دادمسعید آذری در گفت‌گو با خبرنگار فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اتحادیه فوتبال در کشور منفعل است و پیشنهاد تاسیس اتحادیه ایران لیگ را به مسئولان دادم. اتحادیه فوتبال در همه کشورهای دنیا متولی برگزاری مسابقات لیگ برتر است اما در کشور ما این چنین نیست. براین اساس اتحادیه فوتبال باید همانند دیگر کشورها مسئولیت برگزاری مسابقات لیگ برتر را برعهده داشته باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: سهام عمده لیگ از فدراسیون فوتبال تامین می‌شود. تاج رئیس فدراسیون فوتبال می‌تواند برگزاری مسابقات را به اتحادیه فوتبال واگذار کنند و تمرکز اصلی‌اش را روی برنامه‌های کلان بگذارد.

آذری تصریح کرد: در همه دنیا اتحادیه ها قدرتمند هستند و تصمیم‌گیریهای اساسی در فوتبال در اتحادیه‌ها صورت می‌گیرد. همچنین فوتبال باشگاهی را باید از مسئولیت فدراسیون فوتبال خارج کرد و به اتحادیه فوتبال داد.


مدیرعامل تیم فوتبال ذوب آهن درباره برگزاری سوپر جام فوتبال گفت: این حرکت نو‌یی است که در همه جای دنیا انجام می‌شود. به هرحال ذوب آهن آماده بازی با استقلال خوزستان در سوپر جام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان برزیلی مدنظر گل‌محمدی یکی دو هفته دیگر وارد ایران میشوند. آنچه را که مد‌نظرمان بود انجام دادیم و سر‌مربی تیم هم از نقل و انتقالات رضایت کامل را دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار