چگونه از دست سیستم های پیامکی هزینه دار خلاص شوید؟+آموزش

حتما شما هم گرفتار سیستم های پیامکی که بدون اطلاع از شما هزینه کم می کنند شده اید، با این راهکار می توانید از شر آنها خلاص شوید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیامک های تبلیغاتی در بسیاری از مواقع موجب اذیت و آزار کاربران تلفن همراه میشود. برخی از سیستم های تبلیغاتی هزینه دار هستند و  با عضویت در آن ها با هر پیامکی که برای شما ارسال می شود، هزینه آن پیامک از حساب شما کسر می گردد.

بسیاری از کاربران از این سرویس های تبلیغاتی که عضو آنها هستند مطلع نیستند یا نمی دانند چگونه این سرویس ها را غیر فعال کنند تا هزینه ای از آنها کسر نشود. شما می توانید از طریق شماره گیری کد #800* مطلع شوید که در چه سرویس های هزینه دار پیامکی عضو هستید و آن را غیر فعال کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پریا
۰۰:۳۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام چرا هر هفته من پیامکی از سامانه ۸۰۰ دریافت میکنم که میگه یه مبلغی از حساب شما کسر شده؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
میکی
۲۳:۲۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
سلام مشکل منم دقیقان مشکلی که علی داره منم دارم اتصال روشن کنم بیچاره میکنن یکسره نصب ولغو میاد نمیزاره راحت متن بخونم یا بنویسم صفحه میره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
سلام .من وقتی اینترنت وصل می شوم ،یه چیزی میاد و کل صفحه موبالمو پر میکنه و میخاد که نصب کنم (بازی یا برنامه های هزینه دار)هی میزنم لغو وسررررییییع دوباره میاد ،همین الان که پیام میخام بفرستم براتون بازم داره اذیت میده.خواهش میکنم کمکم کنید
United States of America
ناشناس
۱۱:۲۹ ۳۰ تير ۱۳۹۵
کار نمی کند
آخرین اخبار