حاشیه‌های مجمع عمومی اتحادیه فوتبال؛

حضور کاظمی در فوتبال به زمان احمدشاه برمی‌گردد/انتخاب نایب رئیس و بازرسان اتحادیه فوتبال

سرپرست سازمان لیگ در حاشیه مجمع عمومی اتحادیه فوتبال واکنش جالبی به خاطر سنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی کاظمی سرپرست سازمان لیگ در حاشیه مجمع عمومی اتحادیه فوتبال اظهار داشت: توصیه می‌کنم یک موضوعی را برای خودتان حل کنید. پس از اینکه اعضای فدراسیون فوتبال از سن من ایراد گرفتند مهدی تاج هم به شوخی زمان حضور من در فوتبال  را به زمان احمدشاه قاجار نسبت داد. به هرحال وظیفه‌ای که به من واگذار شده و باید انجام وظیفه کنم.

پس از معرفی علی کاظمی رئیس سیزدهمین مجمع عمومی اتحادیه فوتبال خا‌تونی به عنوان نایب رئیس و شیعی و اسماعیلی به عنوان بازرسان مجمع معرفی شدند. در ادامه اعضای مجمع به بررسی اصلاحات اساسنامه مجمع اتحادیه فوتبال پرداختند و اسامی کمیته 5 نفره شامل محمدمهدی نبی، احمدرضا نباتی، کاظم او‌لیایی، علی کاظمی و مرتضوی می‌َشوند که بند‌هایی از اساسنامه را اصلاح کرده و در زمان برگزاری مجمع یازدهم به امیر‌عابدینی رئیس صنفی آن مجمع تحویل داده بود.عابدینی هم خواستار بررسی اساسنامه این کمیته 5 نفره شد. همچنین عزیز‌اله محمدی رئیس شورای مرکزی اتحادیه فوتبال پس از اصلاح نهایی اساسنامه آن را در اختیار اعضای مجمع گذاشته و به تصویب نهایی رسانده است. 

همچنین در پایان جلسه امروز مرتضوی دبیر کل مجمع بندهای اصلاحی اساسنامه را در جلسه قرائت کرد و از اعضا خواست که مخالفت و موافقت خود را با این بندها اعلام کنند.

حضور کاظمی در فوتبال به زمان احمدشاه برمی‌گردد/انتخاب نایب رئیس و بازرسان اتحادیه فوتبال

حضور کاظمی در فوتبال به زمان احمدشاه برمی‌گردد/انتخاب نایب رئیس و بازرسان اتحادیه فوتبال


علی زینعلی نماینده باشگاه مس رفسنجان و یکی از اعضای اتحادیه گزارشی از فعالیت مجمع در اختیار اعضا قرار داد.

وی با اشاره به اینکه در آمد اتحادیه فوتبال از طریق حق  عضویت 10 میلیونی باشگاه لیگ برتری و 2 میلیون تومانی اعضای باشگا‌ههای دسته یکی و دومی محقق می‌شود خواستار افزایش حق عضویت شد.

در ادامه اعضا به رای گیری دو بازرس اصلی برای مدت یکسال که با انصراف علی رجبی آقایان آرش جابری و علی ز‌ینالی به عنوان دو بازرس اصلی اتحادیه فوتبال در سال 95 تا تیرماه 96 انتخاب شوند.

د‌ر ادامه یکی از اعضا گزارشی از‌ ترازنامه اتحادیه فوتبال را قرائت کرد و قرار است اعضا به تصویب ترازنامه اصلاحی بپردازند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۸ تير ۱۳۹۵
اقای تاج معنی جوان گرایی در این فدراسیون چه میشود ...ضمن احترام به مو سفیدان یعنی در فوتبال این مملکت نیرویی جوان تر و فعال تر از اقای کاظمی وجود ندارد ....اگر چنین است وای به حال من و شما ...
آخرین اخبار