اصفهان؛

برای کسب هر سه جام تلاش میکنیم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تیم ما نیازی به تغییرات زیاد نداشت چون اکثر بازیکنان قرارداد داشتند و باشگاه برای بازیکنانی هم که رفتند جایگزین تعیین کرده است.

مهدی رجب‌زاده در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در مورد شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: پس از بازگشت از اردوی کرج، تمریناتمان را در اصفهان شروع کردیم و بازیکنان روز به روز از نظر آمادگی بهتر میشوند. دوران بدنسازی تیم هم تمام شده و وارد تمرینات عادی شده ایم.
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن تغییر و تحولات این تیم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در درجه اول باید بگویم ماندن گل‌محمدی اتفاق بسیار خوبی بود زیرا او 2 سال برای ذوب‌آهن زحمت کشیده و تیم ما تقریباً تیم خوبی شده است.
وی با بیان اینکه ما نیازی به تغییرات در تیم نداشتیم چون اکثر بچه‌ها قرارداد داشتند،افزود: بعضی وقت‌ها تغییرات زیاد باعث می‌شود تیم برای هماهنگ شدن احتیاج به زمان زیادی داشته باشد و تا بازیکنان بخواهند با هم کنار بیایند ممکن است یک نیم‌فصل را از دست بدهند، اما اسکلت اصلی تیم ما حفظ شد و فکر می کنم امسال می تواند سال بسیار خوبی برای ذوب‌آهن باشد، 2 مهاجم به تیم ما اضافه شده و احتمال دارد با توجه به سفر گل‌محمدی به برزیل، یکی، دو بازیکن دیگر نیز به تیم ما ملحق شوند.
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور این تیم در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، تمرکز این تیم بیشتر روی کدام جام است بیان داشت: قطعاً ما برای هر سه جام تلاش خواهیم کرد. متأسفانه بعضی وقت‌ها تفکرات اشتباهی در ذهن افراد می افتد که مثلاً یک تیم برای یکی از جام ها تلاش می کند و بقیه را در نظر نمی گیرد و به نظر من این تفکر، آماتور است..
رجب‌زاده در پایان گفت: یک بازیکن باید روحیه جاه‌طلبی داشته باشد و برای رسیدن به موفقیت بجنگد و به اهدافش برسد و قطعاً ما با توجه به برنامه و سیاست‌های باشگاه و کادر فنی، باید در هر سه جام موفق باشیم که به نظر من هم می‌توانیم به این موضوع دست پیدا کنیم.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.